Zmienna | Wartość |
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit) | false |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 24336 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => 'bureaucrat',
1 => 'checkuser',
2 => 'forumadmin',
3 => 'interface-admin',
4 => 'smwadministrator',
5 => 'smwcurator',
6 => 'sysop',
7 => '*',
8 => 'user',
9 => 'autoconfirmed'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-06107' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-06107' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Z kraju: Opalenicka KD
|Autor=Korcz Paweł
|Omówienie=O próbach przywrócenia ruchu planowego na Opalenickiej Kolei Dojazdowej. Latem 2001 kolej ta, wraz z taborem, została wydzierżawiona spółce ''Kormoran''. Planowe przewozy pasażerskie wznowiono 1 wrzesnia 2001, jednak z racji niskiej frekwencji zawieszono je już po 3 tygodniach. Flota pojazdów trakcyjnych tej kolei składała się wówczas z lokomotyw Lyd1-216 oraz Lxd2-263 (przekazanej z Przeworska). Planowano także remont parowozu Px48-1916
|Słowa kluczowe=koleje wąskotorowe w Polsce, Opalenicka Kolej Dojazdowa, Kormoran sp. z o.o., reaktywacja przewozów pasażerskich, Towarzystwo Kolei Wąskotorowych w Opalenicy
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2002
|Numer=2002/01/078
|Strony=06
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Z kraju: Opalenicka KD
+|Autor=Korcz Paweł
+|Omówienie=O próbach przywrócenia ruchu planowego na Opalenickiej Kolei Dojazdowej. Latem 2001 kolej ta, wraz z taborem, została wydzierżawiona spółce ''Kormoran''. Planowe przewozy pasażerskie wznowiono 1 wrzesnia 2001, jednak z racji niskiej frekwencji zawieszono je już po 3 tygodniach. Flota pojazdów trakcyjnych tej kolei składała się wówczas z lokomotyw Lyd1-216 oraz Lxd2-263 (przekazanej z Przeworska). Planowano także remont parowozu Px48-1916
+|Słowa kluczowe=koleje wąskotorowe w Polsce, Opalenicka Kolej Dojazdowa, Kormoran sp. z o.o., reaktywacja przewozów pasażerskich, Towarzystwo Kolei Wąskotorowych w Opalenicy
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2002
+|Numer=2002/01/078
+|Strony=06
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 792 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Z kraju: Opalenicka KD',
2 => '|Autor=Korcz Paweł',
3 => '|Omówienie=O próbach przywrócenia ruchu planowego na Opalenickiej Kolei Dojazdowej. Latem 2001 kolej ta, wraz z taborem, została wydzierżawiona spółce ''Kormoran''. Planowe przewozy pasażerskie wznowiono 1 wrzesnia 2001, jednak z racji niskiej frekwencji zawieszono je już po 3 tygodniach. Flota pojazdów trakcyjnych tej kolei składała się wówczas z lokomotyw Lyd1-216 oraz Lxd2-263 (przekazanej z Przeworska). Planowano także remont parowozu Px48-1916',
4 => '|Słowa kluczowe=koleje wąskotorowe w Polsce, Opalenicka Kolej Dojazdowa, Kormoran sp. z o.o., reaktywacja przewozów pasażerskich, Towarzystwo Kolei Wąskotorowych w Opalenicy',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2002',
7 => '|Numer=2002/01/078',
8 => '|Strony=06',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1623596704 |