Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 112 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-01944' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-01944' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Znowu do Łęczycy
|Autor=Dobrzyński Bartosz
|Omówienie=Informacja o uzupełnieniu braków w torze w okolicach Topoli Królewskiej oraz wykoszeniu skrajni na wąskotorowej linii z Krośniewic do Ozorkowa.
|Słowa kluczowe=koleje waskotorowe w Polsce, Krośniewicka Kolej Wąskotorowa, Kujawskie Koleje Dojazdowe, Topola Królewska
|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
|Rocznik=2005
|Numer=2005/03/021
|Strony=08
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,1 +1,10 @@
-
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Znowu do Łęczycy
+|Autor=Dobrzyński Bartosz
+|Omówienie=Informacja o uzupełnieniu braków w torze w okolicach Topoli Królewskiej oraz wykoszeniu skrajni na wąskotorowej linii z Krośniewic do Ozorkowa.
+|Słowa kluczowe=koleje waskotorowe w Polsce, Krośniewicka Kolej Wąskotorowa, Kujawskie Koleje Dojazdowe, Topola Królewska
+|Czasopismo=Koleje Małe i Duże
+|Rocznik=2005
+|Numer=2005/03/021
+|Strony=08
+}}
' |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Znowu do Łęczycy',
2 => '|Autor=Dobrzyński Bartosz',
3 => '|Omówienie=Informacja o uzupełnieniu braków w torze w okolicach Topoli Królewskiej oraz wykoszeniu skrajni na wąskotorowej linii z Krośniewic do Ozorkowa.',
4 => '|Słowa kluczowe=koleje waskotorowe w Polsce, Krośniewicka Kolej Wąskotorowa, Kujawskie Koleje Dojazdowe, Topola Królewska',
5 => '|Czasopismo=Koleje Małe i Duże',
6 => '|Rocznik=2005',
7 => '|Numer=2005/03/021',
8 => '|Strony=08',
9 => '}}'
] |