Rejestr filtru nadużyć

Nawigacja po filtrze nadużyć (Główna | Ostatnie zmiany filtrów | Skontroluj dawniejsze edycje | Rejestr nadużyć)
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Szczegóły wpisu w rejestrze 4339

02:25, 11 mar 2019: Paweł Niemczuk (dyskusja | edycje) uruchomił(a) filtr 4, wykonując „edit” na Semantyczny Schemat:A-03184. Podjęte działania: Znacznik; Opis filtru: Nowy wpis w katalogu art prasowych (sprawdź)

Wprowadzone w edycji zmiany

 
+
{{Art karta katalogowa
 +
|Tytuł=Nasz wywiad
 +
|Autor=Malczewski Marek
 +
|Omówienie=Wywiad z inżynierem Stansławem Matusikiem, specjalistą do spraw nowych uruchomień w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Poznaniu. Opowiada on o rozpoczęciu produkcji w ZNTK Poznań autobusów szynowych oraz o ich jazdach próbnych w różnych warunkach - na liniach Wielkolpolski, jak i na liniach górskich oraz, m. in. o przeprowadzanych tam przeglądach taboru Lubuskiej Kolei Regionalnej
 +
|Słowa kluczowe=wywiad, Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu, ZNTK Poznań, autobus szynowy, SA101
 +
|Czasopismo=Parowozik
 +
|Rocznik=1992
 +
|Numer=1992/02/018
 +
|Strony=2-3
 +
}}

Parametry akcji

ZmiennaWartość
Czy edycja oznaczona jest jako drobna (ta funkcja została wyłączona z użycia) (minor_edit)
false
Liczba edycji użytkownika (user_editcount)
13655
Nazwa konta użytkownika (user_name)
'Paweł Niemczuk'
Identyfikator strony (page_id)
0
Przestrzeń nazw strony (page_namespace)
112
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title)
'A-03184'
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle)
'Biblioteka:A-03184'
Akcja (action)
'edit'
Opis zmian (summary)
'utworzenie rekordu'
Stary model zawartości (old_content_model)
''
Nowy model zawartości (new_content_model)
'wikitext'
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext)
''
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext)
'{{Art karta katalogowa |Tytuł=Nasz wywiad |Autor=Malczewski Marek |Omówienie=Wywiad z inżynierem Stansławem Matusikiem, specjalistą do spraw nowych uruchomień w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Poznaniu. Opowiada on o rozpoczęciu produkcji w ZNTK Poznań autobusów szynowych oraz o ich jazdach próbnych w różnych warunkach - na liniach Wielkolpolski, jak i na liniach górskich oraz, m. in. o przeprowadzanych tam przeglądach taboru Lubuskiej Kolei Regionalnej |Słowa kluczowe=wywiad, Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu, ZNTK Poznań, autobus szynowy, SA101 |Czasopismo=Parowozik |Rocznik=1992 |Numer=1992/02/018 |Strony=2-3 }}'
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff)
'@@ -1,1 +1,10 @@ - +{{Art karta katalogowa +|Tytuł=Nasz wywiad +|Autor=Malczewski Marek +|Omówienie=Wywiad z inżynierem Stansławem Matusikiem, specjalistą do spraw nowych uruchomień w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Poznaniu. Opowiada on o rozpoczęciu produkcji w ZNTK Poznań autobusów szynowych oraz o ich jazdach próbnych w różnych warunkach - na liniach Wielkolpolski, jak i na liniach górskich oraz, m. in. o przeprowadzanych tam przeglądach taboru Lubuskiej Kolei Regionalnej +|Słowa kluczowe=wywiad, Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu, ZNTK Poznań, autobus szynowy, SA101 +|Czasopismo=Parowozik +|Rocznik=1992 +|Numer=1992/02/018 +|Strony=2-3 +}} '
Nowy rozmiar strony (new_size)
663
Stary rozmiar strony (old_size)
0
Linie dodane podczas edycji (added_lines)
[ 0 => '{{Art karta katalogowa', 1 => '|Tytuł=Nasz wywiad', 2 => '|Autor=Malczewski Marek', 3 => '|Omówienie=Wywiad z inżynierem Stansławem Matusikiem, specjalistą do spraw nowych uruchomień w Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Poznaniu. Opowiada on o rozpoczęciu produkcji w ZNTK Poznań autobusów szynowych oraz o ich jazdach próbnych w różnych warunkach - na liniach Wielkolpolski, jak i na liniach górskich oraz, m. in. o przeprowadzanych tam przeglądach taboru Lubuskiej Kolei Regionalnej', 4 => '|Słowa kluczowe=wywiad, Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu, ZNTK Poznań, autobus szynowy, SA101', 5 => '|Czasopismo=Parowozik', 6 => '|Rocznik=1992', 7 => '|Numer=1992/02/018', 8 => '|Strony=2-3', 9 => '}}' ]
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp)
1552271146