Zmienna | Wartość |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 24969 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => 'bureaucrat',
1 => 'checkuser',
2 => 'forumadmin',
3 => 'interface-admin',
4 => 'smwadministrator',
5 => 'smwcurator',
6 => 'sysop',
7 => '*',
8 => 'user',
9 => 'autoconfirmed'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-06793' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-06793' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Z kraju: Pechowy rok
|Autor=Gieżyński Tomasz
|Omówienie=O problemach taborowych, które dotknęły poznańskie tramwaje w roku 2002. Ich przyczyną były liczne kasacje spowodowane wypadkami drogowymi, kasacje wagonów skrajnie wyeksploatowanych oraz fakt nie oddania do ruchu wszystkich używanych wagonów sprowdzonych z Niemiec. Były to wagony silnikowe typu GT6 i GT8 oraz wagony doczepne typu B4 sprowadzone jedynie w celu pozyskania cześci zamiennych
|Słowa kluczowe=B4, tramwaje w Poznaniu, kasacja taboru tramwajowego, GT6, GT8, tramwaje we Frankfurcie nad Menem
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2003
|Numer=2003/01/090
|Strony=09
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Z kraju: Pechowy rok
+|Autor=Gieżyński Tomasz
+|Omówienie=O problemach taborowych, które dotknęły poznańskie tramwaje w roku 2002. Ich przyczyną były liczne kasacje spowodowane wypadkami drogowymi, kasacje wagonów skrajnie wyeksploatowanych oraz fakt nie oddania do ruchu wszystkich używanych wagonów sprowdzonych z Niemiec. Były to wagony silnikowe typu GT6 i GT8 oraz wagony doczepne typu B4 sprowadzone jedynie w celu pozyskania cześci zamiennych
+|Słowa kluczowe=B4, tramwaje w Poznaniu, kasacja taboru tramwajowego, GT6, GT8, tramwaje we Frankfurcie nad Menem
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2003
+|Numer=2003/01/090
+|Strony=09
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 679 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Z kraju: Pechowy rok',
2 => '|Autor=Gieżyński Tomasz',
3 => '|Omówienie=O problemach taborowych, które dotknęły poznańskie tramwaje w roku 2002. Ich przyczyną były liczne kasacje spowodowane wypadkami drogowymi, kasacje wagonów skrajnie wyeksploatowanych oraz fakt nie oddania do ruchu wszystkich używanych wagonów sprowdzonych z Niemiec. Były to wagony silnikowe typu GT6 i GT8 oraz wagony doczepne typu B4 sprowadzone jedynie w celu pozyskania cześci zamiennych',
4 => '|Słowa kluczowe=B4, tramwaje w Poznaniu, kasacja taboru tramwajowego, GT6, GT8, tramwaje we Frankfurcie nad Menem',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2003',
7 => '|Numer=2003/01/090',
8 => '|Strony=09',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1643731718 |