Zmienna | Wartość |
Liczba edycji użytkownika (user_editcount) | 26319 |
Nazwa konta użytkownika (user_name) | 'Paweł Niemczuk' |
Grupy (w tym ukryte), do których należy użytkownik (user_groups) | [
0 => 'bureaucrat',
1 => 'checkuser',
2 => 'forumadmin',
3 => 'interface-admin',
4 => 'smwadministrator',
5 => 'smwcurator',
6 => 'sysop',
7 => '*',
8 => 'user',
9 => 'autoconfirmed'
] |
Identyfikator strony (page_id) | 0 |
Przestrzeń nazw strony (page_namespace) | 122 |
Tytuł strony (bez przestrzeni nazw) (page_title) | 'A-08990' |
Pełny tytuł strony (page_prefixedtitle) | 'Biblioteka:A-08990' |
Akcja (action) | 'edit' |
Opis zmian (summary) | 'utworzenie rekordu' |
Stary model zawartości (old_content_model) | '' |
Nowy model zawartości (new_content_model) | 'wikitext' |
Stary wikikod strony, przed modyfikacją (old_wikitext) | '' |
Nowa treść strony, po modyfikacji (new_wikitext) | '{{Art karta katalogowa
|Tytuł=Wąskie tory: Koleje torfowe firmy HolLas
|Autor=Jerczyński Michał, Malczewski Marek
|Omówienie=Szczegółowe omówienie funkcjonowania, taboru oraz sieci kolei torfowych firmy HolLas, w tym omówienie eksploatowanego taboru. Krótkie omówienie znaczenia torfu jako kopaliny użytkowej oraz historii jego wydobycia w Polsce. Kilka słów o historii firmy HolLas
|Słowa kluczowe=BN30R, koleje torfowe, koleje przemysłowe w Polsce, koleje kopalniane, firma HolLas, tabor kolei wąskotorowych, tabor kolei przemysłowych, koleje wąskotorowe w Polsce, kolej torfowa w Krakulicach, kopalnia torfu w Józefowie, kopalnia torfu w Ruciance, kopalnia tofu w Biedkowie, kopalnia tofru w Krakulicach, Krakulice, LS-600, WLs40, WLs50, BN15R, kopalnia torfu w Budwitach
|Czasopismo=Świat Kolei
|Rocznik=2004
|Numer=2004/03/104
|Strony=24-29
}}' |
Diff wszystkich zmian dokonanych podczas edycji (edit_diff) | '@@ -1,0 +1,10 @@
+{{Art karta katalogowa
+|Tytuł=Wąskie tory: Koleje torfowe firmy HolLas
+|Autor=Jerczyński Michał, Malczewski Marek
+|Omówienie=Szczegółowe omówienie funkcjonowania, taboru oraz sieci kolei torfowych firmy HolLas, w tym omówienie eksploatowanego taboru. Krótkie omówienie znaczenia torfu jako kopaliny użytkowej oraz historii jego wydobycia w Polsce. Kilka słów o historii firmy HolLas
+|Słowa kluczowe=BN30R, koleje torfowe, koleje przemysłowe w Polsce, koleje kopalniane, firma HolLas, tabor kolei wąskotorowych, tabor kolei przemysłowych, koleje wąskotorowe w Polsce, kolej torfowa w Krakulicach, kopalnia torfu w Józefowie, kopalnia torfu w Ruciance, kopalnia tofu w Biedkowie, kopalnia tofru w Krakulicach, Krakulice, LS-600, WLs40, WLs50, BN15R, kopalnia torfu w Budwitach
+|Czasopismo=Świat Kolei
+|Rocznik=2004
+|Numer=2004/03/104
+|Strony=24-29
+}}
' |
Nowy rozmiar strony (new_size) | 879 |
Stary rozmiar strony (old_size) | 0 |
Linie dodane podczas edycji (added_lines) | [
0 => '{{Art karta katalogowa',
1 => '|Tytuł=Wąskie tory: Koleje torfowe firmy HolLas',
2 => '|Autor=Jerczyński Michał, Malczewski Marek',
3 => '|Omówienie=Szczegółowe omówienie funkcjonowania, taboru oraz sieci kolei torfowych firmy HolLas, w tym omówienie eksploatowanego taboru. Krótkie omówienie znaczenia torfu jako kopaliny użytkowej oraz historii jego wydobycia w Polsce. Kilka słów o historii firmy HolLas',
4 => '|Słowa kluczowe=BN30R, koleje torfowe, koleje przemysłowe w Polsce, koleje kopalniane, firma HolLas, tabor kolei wąskotorowych, tabor kolei przemysłowych, koleje wąskotorowe w Polsce, kolej torfowa w Krakulicach, kopalnia torfu w Józefowie, kopalnia torfu w Ruciance, kopalnia tofu w Biedkowie, kopalnia tofru w Krakulicach, Krakulice, LS-600, WLs40, WLs50, BN15R, kopalnia torfu w Budwitach',
5 => '|Czasopismo=Świat Kolei',
6 => '|Rocznik=2004',
7 => '|Numer=2004/03/104',
8 => '|Strony=24-29',
9 => '}}'
] |
Unixowy znacznik czasu „timestamp” dla zmiany (timestamp) | 1735512578 |