Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- 409Da 212 + (Kolor zielony.)
- Ls600 Nieznany + (Kolor żółto-czarny.)
- L45H 22183 + (Kolor żółty z białym paskiem z płytkim "V".)
- 401Da 9103 + (Kolor żółty z niebieskim pasem.)
- WLs40 931 + (Lokomotywa była nazywana "Mycha".)
- Px48 2248 + (Lokomotywa cały czas nosi malowanie z czasów eksploatacji w Niemczech, aktualnie oczekuje na transport w celu naprawy głównej.)
- 409Da Nieznany + (Lokomotywa jest przeznaczona na tor szeroki i posiada sprzęg automatyczny.)
- WLp50 Nieznany + (Lokomotywa ma inną skrzynię biegów, ponieważ odbiorcy zależało na większej sile pociągowej w przestawieniu na mniejszą prędkość maksymalną.)
- WLs150 7220 + (Lokomotywa ma oliwkową malaturę.)
- TGM40 0590 + (Lokomotywa ma pomarańczowo-czarne barwy.)
- Köf II nieznany + (Lokomotywa ma przebudowaną budkę maszynisty i osłonę przedziału silnikowego)
- 409Da 019 + (Lokomotywa ma srebrno-czerwone malowanie.)
- Ls60 5947 + (Lokomotywa ma zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
- GLs30 numer nieznany + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
- GLs30 ? + (Lokomotywa ma żółtą malaturę.)
- Ls150 7117 + (Lokomotywa miała osłonę rury wydechowej wraz tabliczką firmową od lokomotywy Ls150-045 Zastal)
- L45H 21260 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- L45H 21261 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- L45H 21262 + (Lokomotywa miała podwójne oznaczenie)
- Ls40 5132 + (Lokomotywa miała zamontowany dodatkowy sprzęg pozwalający sprzęganie z wagonami wąskotorowym na splocie torowym 1000/1435 mm)
- Ls40 4189 + (Lokomotywa na przełomie 07/08.2022 znikła z zakładu, obecny stan nieznany. Posiadała białe malowanie.)
- WLs50 2257 + (Lokomotywa nosi czerwoną malaturę.)
- Ls40 5191 + (Lokomotywa nosi niebieską malaturę z pomarańczowym podwoziem. Lokomotywa wystawiona na sprzedaż za 30000 zł.)
- WLs40 174 + (Lokomotywa od około 2000r. służyła jako "magazyn" części zamiennych do drugiej lokomotywy tej serii, która pracowała w tej cegielni. Rok budowy wydaje się błędny.)
- Ls150 Nieznany + (Lokomotywa otrzymała logo PKP, chociaż nigdy nie pracowała w kolejach publicznych.)
- 409Da 742/66 + (Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładac … Lokomotywa podczas eksploatacji w zakładach Karpa miała różowe malowanie. Po jakimś czasie Przewozy Regionalne zmieniły jej malaturę na pomarańczową z granatowymi pasami i dały imię Tygrysiątko.</br></br>Według różnych źródeł lokomotywa została wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.ostała wyprodukowana w 1979r. lub w 1981r.)
- WLs40 568 + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegieln … Lokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)
- WLs50 1907 + (Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).)
- WLp50 031 + (Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.)
- WLs50 1225 + (Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.)
- 4WLs50 2341 + (Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne)
- WLs40 511 + (Lokomotywa posiada nietypowe czoło.)
- WLs50 2279 + (Lokomotywa posiada szarą malaturę.)
- Px48 3901 (fab. 2117) + (Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.)
- L45H Nieznany + (Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.)
- Ls60 6089 + (Lokomotywa posiadała niebieską malaturę i czarno-białe pasy na zgarniaczu. Wycofana z eksploatacji około 2014 roku, po zatarciu się silnika.)
- 2WLs40 NN + (Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm)
- TGM40 0566 + (Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR)
- WLs40 001 + (Lokomotywa prototypowa.)
- Ls40 3621 + (Lokomotywa przebudowana na pług odśnieżny.)
- WLs50 2046 + (Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm.)
- 409Da 810/134 + (Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.)
- 2WLs40 1184 + (Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r.)
- Ls150 nieznany + (Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor.)
- GLs30 nn7 + (Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika)
- Ls150 157 + (Lokomotywa ustawiona w roli pomnika na zachowanym fragmencie toru na terenie zakładu.)
- WLs50 NN + (Lokomotywa wraz z wozem kopalnianym osobowym jest ustawiona jako pomnik)
- 409Da 388 + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w grudniu 2018r.)
- Ls150 nieznany + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019.)
- L45H 25018 + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.)