Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • WLs40 568  + (Lokomotywa podczas swojej służby w cegielnLokomotywa podczas swojej służby w cegielniach została przemalowana z malowania fabrycznego na malowanie typowe dla takich lokomotyw zakładowych i cegielnianych: <br/></br>-Kolor szary zamiast zielonego, <br/></br>-Boki płaszczatek i czołownice na żółto, <br/></br>-Wiązary prawdopodobnie czerwone (jedyne resztki farby na wiązarach to czerwień), <br/></br>-Bandaże i czerwony kolor na osiach pozostał. <br/></br>Po dłuższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.ższym czasie czołownice i płaszczatki z powrotem dostały czerwoną barwę.)
  • WLs50 1907  + (Lokomotywa posiada ciemnozielone malowanie oraz fikcyjne oznaczenia Pruskich kolei państwowych (K.P.E.V.).)
  • WLp50 031  + (Lokomotywa posiada instalację hamulca zespolonego oraz inną niż pozostałe lokomotywy tej serii przekładnię hydrauliczną. Posiada ona również sprężarkę tego samego typu co w lokomotywach Lxd2, Lyd2 i LDH45.)
  • WLs50 1225  + (Lokomotywa posiada komin z tłumikiem stylizowany na taki, jaki był stosowany w dawnych lokomotywach spalinowych oraz w ciągnikach, np. marki Lanz-Bulldog.)
  • 4WLs50 2341  + (Lokomotywa posiada na czołach palety jako elementy ochronne)
  • WLs40 511  + (Lokomotywa posiada nietypowe czoło.)
  • WLs50 2279  + (Lokomotywa posiada szarą malaturę.)
  • Px48 3901 (fab. 2117)  + (Lokomotywa posiada zbieralnik pary bliżej komina od pozostałych.)
  • L45H Nieznany  + (Lokomotywa posiada żółte nadwozie, szare podwozie i sprzęgi automatyczne.)
  • 2WLs40 NN  + (Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm)
  • TGM40 0566  + (Lokomotywa prawdopodobnie pochodzi z eksportu wtórnego z jednej z jednego z państw byłego ZSRR)
  • WLs40 001  + (Lokomotywa prototypowa.)
  • Ls40 3621  + (Lokomotywa przebudowana na pług odśnieżny.)
  • WLs50 2046  + (Lokomotywa przebudowana sposobem gospodarczym na 750 mm.)
  • 409Da 810/134  + (Lokomotywa przeszła naprawę, malowanie zielone z żółtym pasem.)
  • 2WLs40 1184  + (Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r.)
  • Ls150 nieznany  + (Lokomotywa przez pewien czas posiadała trzeci, górny reflektor.)
  • GLs30 nn7  + (Lokomotywa przeznaczona na sprzedaż, podwozie z budką bez silnika)
  • Ls150 157  + (Lokomotywa ustawiona w roli pomnika na zachowanym fragmencie toru na terenie zakładu.)
  • WLs50 NN  + (Lokomotywa wraz z wozem kopalnianym osobowym jest ustawiona jako pomnik)
  • 409Da 388  + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w grudniu 2018r.)
  • Ls150 nieznany  + (Lokomotywa wystawiona na sprzedaż w marcu 2019.)
  • L45H 25018  + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.)
  • L45H 25017  + (Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led.)
  • Px48 1907 (fab. 4508)  + (Lokomotywa z terminem rewizji do października 2023, ostatnie kursy wykonała 24.09.2023, obecnie oczekuje naprawy głównej kotła.)
  • WLs40 318  + (Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002)
  • LD2 Nieznany  + (Lokomotywa została przebudowana na rozstaw 750mm.)
  • L30H 24067  + (Lokomotywa została sprzedana za granicę przez firmę Interlok. Dawniej kolor niebieski. Według http://www.internationalsteam.co.uk/trains/stkitts01.htm, odstawiona bez silnika.)
  • WLs150 7643  + (Lokomotywa została ustawiona na pomniku w Trzebnicy w marcu 2015.)
  • L45H 20855  + (Lokomotywa, mimo, że została wyprodukowana w 1969 r. dotarła na Kolej Grójecką dopiero w 1971 r.)
  • LDH45 25393  + (Malowanie SKPL: barwy niebieskie)
  • Ls40 5254  + (Malowanie białe z czerwonym pasem (CPN).)
  • 401Da nieznany  + (Malowanie ciemnoniebieskie z czerwonym pasem.)
  • Ls300 7849  + (Malowanie czarne z czerwonym pasem.)
  • 401Da nn  + (Malowanie czarno-białe.)
  • 401Da Nieznany  + (Malowanie czarno-żółte.)
  • Ls300 nieznany  + (Malowanie czerwone z białymi elementami i pasami.)
  • L30H 24049  + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
  • L30H 24048  + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
  • L30H 24050  + (Malowanie czerwone, biały pasek tworzy "V" na ścianie przedniej, czołownice biało-czerwone.)
  • 409Da 404  + (Malowanie czerwono-szare z żółtym pasem.)
  • Ls150 170  + (Malowanie granatowe z czerwonymi czołownicami.)
  • Ls300 nn  + (Malowanie jasnoniebieskie z pomarańczowym pasem.)
  • 401Da 8689  + (Malowanie jasnozielone z białym pasem, czarną ostoją i pomarańczowymi czołownicami.)
  • 409Da 276  + (Malowanie niebieskie z biało-czerwonym pasem. Naprawa P5 7.03.2018.)
  • Ls60 095  + (Malowanie niebieskie z żółtymi czołownicami i białymi poręczami.)
  • 401Da 9430  + (Malowanie niebieskie z żółtymi pasami.)
  • Ls150 Nieznany  + (Malowanie niebieskie.)
  • Ls150 012  + (Malowanie niebieskie.)
  • 409Da 567  + (Malowanie niebieskie.)
  • Ls300 8198  + (Malowanie niebieskie.)