Wyszukiwanie po atrybucie

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.

Wyszukiwanie po atrybucie

Lista wszystkich stron, które posiadają właściwość „Lw uwagi” o wartości „Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.”. Ponieważ znaleziono tylko kilka wyników, pokazano również wyniki podobne.

Poniżej znajduje się lista 26 wyników, rozpoczynając od wyniku numer 1.

Zobacz (poprzednie 50 | następne 50) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)


    

Lista wyników

  • WLs150 7226  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 3)
  • WLs180 32  + (W Hucie Gliwice nr zakładowy 9)
  • WLs180 9  + (W Hucie Pokój nr zakładowy 8)
  • WLs150 6030  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 1. Rok zmiany rozstawu przypuszczalny.)
  • WLs150 7076  + (W Hucie Zygmunt prawdopodobnie nr zakładowy 2)
  • WLs150 6036  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 10)
  • WLs150 7218  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 8)
  • WLs150 7215  + (W KWK "Janina" nr zakładowy 9)
  • WLs150 7084  + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
  • WLs180 8  + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
  • WLs50 1492  + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
  • WLs40 330  + (W budce tabliczka z numerem 472.)
  • GLs25 ?  + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
  • 2WLs40 949  + (W cukrowni numer zakładowy 2)
  • A20D-P 25192  + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
  • 2WLs50 1871  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
  • 2WLs50 1817  + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
  • Wmc nieznany  + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
  • L45H 20924  + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
  • 401Da 167  + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
  • WLs40 308  + (W wojsku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami i żółtym paskiem. Po remoncie w 2013 roku pomalowana na kolor oliwkowy z czerwonymi czołownicami bez paska.)
  • WLs50 1976  + (WLs50 1976/68)
  • MBd1 321  + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
  • A20D-P 25116  + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
  • WLs40 436  + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
  • 409Da 321  + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
  • 2WLs50 2308  + (Wersja M1)
  • 2WLs50 1680  + (Wersja M3)
  • WLs50 1111  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1113  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1114  + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
  • WLs50 1112  + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
  • WLs50 2159  + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
  • 409Da 715  + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
  • 2WLs50 2088  + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
  • WLs150 7632  + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
  • Wmc Nieznany  + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
  • 409Da 411  + (Wrak na części zamienne)
  • A20D-P 25117  + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
  • WLs40 810  + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
  • LDE125 22375  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 22376  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
  • LDE125 23377  + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10)
  • 409D 01  + (Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6)
  • WLs40 1026  + (Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny)
  • WLs40 730  + (Zakład nr 1 "Szymiszów")
  • 2WLs50 1212  + (Zakład w Piekarach Śl)
  • L45H 22167  + (Zielona z białym paskiem)
  • 401Da 9491  + (Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne.)
  • WLs50 2305  + (Złomowana na początku lat 90-tych.)
  • WLs75 52  + (Złomowana po roku 2002)