Wyszukiwanie po atrybucie
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
This page provides a simple browsing interface for finding entities described by a property and a named value. Other available search interfaces include the page property search, and the ask query builder.
Lista wyników
- WLs150 7084 + (W KWK "Kazimierz-Juliusz" nr zakładowy 3)
- WLs180 8 + (W KWK "Wieczorek" nr zakładowy 10)
- WLs50 1492 + (W bibliografii występuje jako cegielnia "Buśm", zapewne chodzi o "Buśno")
- WLs40 330 + (W budce tabliczka z numerem 472)
- GLs25 ? + (W cegielni kolor granatowy. Po remoncie w firmie Interlok kolor oliwkowy.)
- 2WLs40 949 + (W cukrowni numer zakładowy 2)
- A20D-P 25192 + (W grudniu 2016 przeszedł modernizację. Pracowano nad przekładnią, ogrzewaniem, wystrojem wnętrza (łącznie z obiciem ławek miękkim materiałem) oraz malaturą.)
- 2WLs50 1871 + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 10)
- 2WLs50 1817 + (W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570))
- Wmc nieznany + (W niektórych źródłach występuje oznaczenie Wmc 017)
- L45H 20924 + (W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.)
- 401Da 167 + (W trakcie przebudowy, lokomotywa pokryta szarym podkładem. Wiązary leżą obok lokomotywy)
- WLs50 1976 + (WLs50 1976/68)
- MBd1 321 + (Wagon miał na początku malowanie kremowo niebieskie, potem w czasie wojny kremowo-czerwone a po wojnie kremowo-niebieskie.)
- A20D-P 25116 + (Wagon posiada malowanie i oznaczenia (z drobnymi wyjątkami) zgodne ze schematem fabrycznym.)
- WLs40 436 + (Wcześniej pomalowana na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami i zielonym paskiem, obecnie na kolor oliwkowy z żółtymi czołownicami bez paska)
- 409Da 321 + (Według tabliczki na lokomotywie jest to typ 409D.)
- 2WLs50 2308 + (Wersja M1)
- 2WLs50 1680 + (Wersja M3)
- WLs50 1111 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1113 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1114 + (Wersja eksportowa dla Hiszpanii.)
- WLs50 1112 + (Wersja eksportowa do Hiszpanii.)
- WLs50 2159 + (Wg informacji zawartych w "Świecie Kolei" nr 6/1997 (41) rok budowy 1979, co jest ewidentnym błędem lub literówką. (Biblioteka:A-04159))
- 409Da 715 + (Wg źródła lokomotywa ''odstawiona już od jakiegoś czasu'' w roku 1997)
- 2WLs50 2088 + (Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek)
- WLs150 7632 + (Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym)
- Wmc Nieznany + (Wmc 206 oznaczony jako Wmc 204)
- 409Da 411 + (Wrak na części zamienne)
- A20D-P 25117 + (Wstępna modernizacja polegająca na przystosowaniu do czeskich warunków prseprowadzona w 2007 roku, a całkowita przebudowa na przełomie lat 2013/14.)
- WLs40 810 + (Wszystkie daty podane w metryce (z wyjątkiem daty produkcji, która jest pewna) są przypuszczalne)
- LDE125 22375 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
- LDE125 22376 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977)
- LDE125 23377 + (Wyekspediowano z zakładów FAUR 17.09.1977. Huta Kościuszko nr 10)
- 409D 01 + (Wymiana oryginalnego silnika 10H6 na 14H6)
- WLs40 1026 + (Wątpliwy rok budowy lub numer fabryczny)
- WLs40 730 + (Zakład nr 1 "Szymiszów")
- 2WLs50 1212 + (Zakład w Piekarach Śl)
- L45H 22167 + (Zielona z białym paskiem)
- 401Da 9491 + (Zielone malowanie nadwozia, podwozie czarne.)
- WLs50 1125 + (Zielono-czarno-czerwona)
- WLs50 2305 + (Złomowana na początku lat 90-tych.)
- WLs75 52 + (Złomowana po roku 2002)
- WLs75 70 + (Złomowana po roku 2002.)
- L45H 21583 + (ex. Lxd2-302)
- 2Ls150 Nieznany + (https://sigman.kolej.org.pl/foto/sm03-237b.jpg)
- Ls60 5992 + (https://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=10672)
- Ls150 b/d + (malowanie niebieskie z zielonym pasem)
- 409Da 828/151 + (malowanie pomarańczowo-żółte)
- 410D 44 + (malowanie pomarańczowo-żółte)
- Ls150 b/d + (malowanie zielone)