Edytujesz Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 112: | Linia 112: | ||
| 1655/53 | | 1655/53 | ||
| 785mm | | 785mm | ||
− | | style="background-color:#80FF89;" | | + | | style="background-color:#80FF89;" |Sprawny |
| | | | ||
|- | |- | ||
Linia 159: | Linia 159: | ||
| 1981 | | 1981 | ||
| 785mm | | 785mm | ||
− | | style="background-color:# | + | | style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony |
| Lokomotywa sprowadzona z Huty Pokój. Lokomotywa nie posiada górnej lampy oraz posiada malowanie zakładowe. | | Lokomotywa sprowadzona z Huty Pokój. Lokomotywa nie posiada górnej lampy oraz posiada malowanie zakładowe. | ||
|- | |- | ||
Linia 184: | Linia 184: | ||
|- | |- | ||
| [[Tabor:Lw-00370|WLs150-7225]] | | [[Tabor:Lw-00370|WLs150-7225]] | ||
− | | [[Plik: | + | | [[Plik:16am.jpg|100px]] |
| 1966 | | 1966 | ||
| 785mm | | 785mm | ||
Linia 210: | Linia 210: | ||
| style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony | | style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony | ||
| Pęknięty blok silnika | | Pęknięty blok silnika | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| [[Tabor:Lw-00035|2WLs50-1836]] | | [[Tabor:Lw-00035|2WLs50-1836]] | ||
Linia 314: | Linia 307: | ||
| 785mm | | 785mm | ||
| Wmd 101 | | Wmd 101 | ||
− | | style="background-color:#80FF89;" | | + | | style="background-color:#80FF89;" |Sprawna |
| | | | ||
|- | |- | ||
Linia 322: | Linia 315: | ||
| 785mm | | 785mm | ||
| Doc | | Doc | ||
− | | style="background-color:#80FF89;" | | + | | style="background-color:#80FF89;" | |
| Zbudowana na podstawie drezyny Doc, obecnie posiada ławki oraz ma silnik z motoru "Mińsk" | | Zbudowana na podstawie drezyny Doc, obecnie posiada ławki oraz ma silnik z motoru "Mińsk" | ||
|- | |- | ||
Linia 380: | Linia 373: | ||
| style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony | | style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony | ||
| Wagon doczepny do drezyn Wmc/Wmd | | Wagon doczepny do drezyn Wmc/Wmd | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
Linia 559: | Linia 512: | ||
| 750mm | | 750mm | ||
| 03 | | 03 | ||
− | | style="background-color:# | + | | style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony |
| Wagon Kryty "Kibel"<br/> | | Wagon Kryty "Kibel"<br/> | ||
-Przebudowa z węglarki Wddxh na wagon BTxhp do obsługi lini Siemianowice Śl. Wąsk. - Bytom K. Wąsk. - Miasteczko Śl. Wąsk. <br/> | -Przebudowa z węglarki Wddxh na wagon BTxhp do obsługi lini Siemianowice Śl. Wąsk. - Bytom K. Wąsk. - Miasteczko Śl. Wąsk. <br/> | ||
Linia 572: | Linia 525: | ||
| 750mm | | 750mm | ||
| 04 | | 04 | ||
− | | style="background-color:# | + | | style="background-color:#fe7f00;" |Odstawiony |
| Wagon Kryty "Kibel"<br/> | | Wagon Kryty "Kibel"<br/> | ||
-Przebudowa z węglarki Wddxh na wagon BTxhp do obsługi lini Siemianowice Śl. Wąsk. - Bytom K. Wąsk. - Miasteczko Śl. Wąsk. <br/> | -Przebudowa z węglarki Wddxh na wagon BTxhp do obsługi lini Siemianowice Śl. Wąsk. - Bytom K. Wąsk. - Miasteczko Śl. Wąsk. <br/> | ||
Linia 832: | Linia 785: | ||
|- | |- | ||
| 7 | | 7 | ||
− | | | + | | Nowa Hołda |
| style="text-align:right"| 15,200 | | style="text-align:right"| 15,200 | ||
| style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowana | | style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowana | ||
Linia 844: | Linia 797: | ||
|- | |- | ||
| 9 | | 9 | ||
− | | | + | | Ciepłownia Gliwice |
| style="text-align:right"| 16,400 | | style="text-align:right"| 16,400 | ||
| style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowana | | style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowana | ||
Linia 862: | Linia 815: | ||
|- | |- | ||
| 12 | | 12 | ||
− | + | | Kopalnia Gliwice (przystanek osobowy) | |
| style="text-align:right"| 20,100 | | style="text-align:right"| 20,100 | ||
| style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowany | | style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowany | ||
Linia 946: | Linia 899: | ||
|- | |- | ||
| 26 | | 26 | ||
− | | | + | | Żwirownia Babice (bocznica) |
| style="text-align:right"| 56,800 | | style="text-align:right"| 56,800 | ||
| style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowana | | style = "background-color: #ff6666| Zlikwidowana |