Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
||
Linia 76: | Linia 76: | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
<br><br><br> | <br><br><br> | ||
− | + | ||
[[Kategoria:WLs40]] | [[Kategoria:WLs40]] |
Wersja z 04:24, 9 mar 2016
WLs40 1697 | |
Rok produkcji | 1957[1] |
Stan | Pomnik (sprawna)
|
Obecne oznaczenie | brak |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot |
Obecny (ostatni) typ silnika | S324HL |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1957[1]
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1959-2006 |
Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot | od 2006
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
WLS-40-1159 | od 1961
|
' |
WLs40-1697 stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę
- ↑ 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)