Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „Oznaczenia taboru PKP (MW-11)” na „Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)”) |
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
||
Linia 68: | Linia 68: | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
<br><br><br> | <br><br><br> | ||
− | + | ||
Wersja z 04:31, 9 mar 2016
L45H 23115 | |
Rok produkcji | 1976 |
Stan | odstawiony
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-372' |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1976 |
785 mm | 2011
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] | 1976 - 2010 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 2010
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-322 | 1976 |
Lxd2-372' [2] | 2010
|
' |
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Źródło: rejestr taboru SGKW
- ↑ Stan na 6.10.2011