Tabor:Lw-00058: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
Linia 83: Linia 83:
 
{{Clear}}
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
<br><br><br>
{{Powrót}}
+
  
 
[[Kategoria:WLs40]]
 
[[Kategoria:WLs40]]

Wersja z 04:35, 9 mar 2016

WLs40 308
WLs40-308a.JPG
Rok produkcji 1955
Stan Sprawna


Obecne oznaczenie obecnie brak oznaczeń,

wcześniej WLS40-40365

Miejsce obecnego stacjonowania Hel (MOW)
Obecny (ostatni) typ silnika S324HL
Szerokość toru
Szerokość Od roku
600mm 1955



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Komeda Portu Wojennego Hel 1955-2007
Punkt Bazowania Hel 2008-2010
Hel (MOW) od 2010




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
WLS-40

40 365

1955





'


Do 2007 roku bazowała na terenie Komedy portu wojennego Hel. Od 2008 pracowała w Punkcie Bazowania Hel. W 2010 przekazana Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu. Po trzyletnim postoju spowodowanym okresem działań Muzeum na rzecz pozyskania nieużywanej przez Marynarkę Wojenną bocznicy oraz schronów amunicyjnych. Wczesna wiosną 2013 roku przeszła remont. Od maja 2013 roku rozpoczęła ponowną służbę na trasie od 3 stanowiska „Cezar” baterii „Schleswig Holstein" do Muzeum Kolei Helskich.

Numer nadany przez wojsko Wp – 40- 365.


WLs40-308 przed remontem
WLs40-308 po remoncie
WLs40-308 w peronie Muzeum Kolei Helskich
Tabliczka boczna WLs40-308

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę