Plik:M32-1951-042.jpg: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „tendr�w” na „tendrów”)
m (zamienił w treści „|�r�d�o” na „|Żródło”)
Linia 7: Linia 7:
 
|RokWydania =1993
 
|RokWydania =1993
 
|Strona =82-83
 
|Strona =82-83
|�r�d�o =Ze zbiorów Pana Krzysztofa Mackosia
+
|Żródło =Ze zbiorów Pana Krzysztofa Mackosia
 
}}
 
}}
 
== Licencja ==
 
== Licencja ==
 
{{PD-PKP}}
 
{{PD-PKP}}
 
[[Kategoria:Archiwum - pliki]]
 
[[Kategoria:Archiwum - pliki]]

Wersja z 12:38, 26 gru 2016

M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowozów i tendrów normalnotorowych zatwierdzone zarządzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951.

41 Poprzednia strona Następna strona 43
Tytuł     [[Archiwum:M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w (1951)|M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendrów normalnotorowych (1951)]]
Rok wydania     1993
Numer    
Strona(y)     82-83
Źródło    


Licencja

Public domain Ten plik zawiera treści wytworzone przez przedsiębiorstwo państwowe „Polskie Koleje Państwowe”, przed 18 grudnia 2000 r., kiedy to Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy Rejestrowy wydał postanowienie o wpisie PKP SA do rejestru handlowego (sygnatura akt Ns Rej. H–18567/2000) i tym samym nowopowołane „Polskie Koleje Państwowe SA” przestały być bezpośrednio podległe odpowiedniemu ministerstwu do spraw transportu kolejowego, a zatem jest dokumentem urzędowym zgodnie z art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631) i nie stanowi przedmiotu prawa autorskiego (jest zatem własnością publiczną). Dawne logo PKP

Historia pliku

Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.

Data i czasMiniaturaWymiaryUżytkownikOpis
aktualny03:21, 26 gru 2016Miniatura wersji z 03:21, 26 gru 20161200 × 943 (268 KB)PawBot (dyskusja | edycje)M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951. {{Opis_Str_Cz |Str_poprz =41 |Str_nast =43