Tw53: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
Linia 89: | Linia 89: | ||
{{Infobox wiersz dodaj | {{Infobox wiersz dodaj | ||
|Zapas węgla | |Zapas węgla | ||
− | | | + | |1,6 t |
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
{{Infobox wiersz dodaj | {{Infobox wiersz dodaj | ||
|Zapas wody | |Zapas wody | ||
− | | | + | |4 m^3 |
|kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | |kol2=style="background-color:#f8f8f8; width:150px"}} | ||
{{Infobox wiersz dodaj | {{Infobox wiersz dodaj |
Wersja z 17:24, 26 sty 2017
Tw53 | ||
Tw53-2566 na terenie stacji Rudy 25.10.2015 | ||
Przewoźnik | PKP,Przemysł | |
Oznaczenie przewoźnika | Tw53 | |
Producent | Fablok Chrzanów | |
Lata budowy | 1953-1954 | |
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy | 20 | |
Rozstaw szyn | 785 mm , 750 mm | |
Długość parowozu | 8800 mm | |
Szerokość | 2800 mm | |
Wysokość | 3050 mm | |
Układ osi | 0-5-0 | |
Średnica kół napędowych | 790 mm | |
Ciśnienie pary w kotle | 13 atm | |
Powierzchnia rusztu | 1,6 m^2 | |
Powierzchnia przegrzewacza | 22 m^2 | |
Średnica cylindrów | 450 mm | |
Skok tłoka | 400 mm | |
Moc znamionowa | 400 KM (294,2 kW) | |
Prędkość konstrukcyjna | 30 km/h | |
Masa własna | 32,4 t | |
Masa służbowa | 41,25 t | |
Zapas węgla | 1,6 t | |
Zapas wody | 4 m^3 | |
Świadectwo typu | {{{swiadectwo_typu}}} | |
Kolor żółty |
Przepraszamy,Artykuł w opracowaniu. Wkrótce więcej informacji.
Ta strona zawiera treści z Wikipedii. Oryginalny artykuł był umieszczony pod nazwą Tw53. Lista autorów jest dostępna w historii strony. Tekst z Wikipedii jest udostępniony na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach.
Ten szablon jest własnością publiczną. Sposób użycia szablonu oraz przykłady znajdują się na stronie dyskusji.