Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (aktualizacja) |
(testowe właściwości semantyczne) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw testowy1 | ||
+ | |typ=L45H | ||
+ | |numer=20567 | ||
+ | |stan=W trakcie remontu | ||
+ | |kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | ||
+ | |stacjonowanie={{Sub stc|Rudy|1968|1990}}{{Sub stc|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] |
Wersja z 23:33, 8 maj 2017
L45H 20567 | |
Rok produkcji | 1967 |
Stan | w trakcie remontu
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-352 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1968 - 1990 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 1990[1]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-352 | 1968 [2]
|
' |
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce.
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372.
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.
Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi remont silnika.
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana