Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(testowe właściwości semantyczne) |
|||
Linia 73: | Linia 73: | ||
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. | Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. | ||
− | Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi | + | Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. |
Wersja z 22:35, 14 maj 2017
L45H 20567 | |
Rok produkcji | 1967 |
Stan | w trakcie remontu
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-352 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1968 - 1990 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 1990[1]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-352 | 1968 [2]
|
' |
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce.
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372.
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.
Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną.
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana