Tabor:Lw-00227: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(nowy szablon podstrony egezemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=24327 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-hp-11-08-1.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=HP-Lxd2-11 pod wielkim piecem na terenie Huty "Pokój" w Rudzie Śląskiej | ||
+ | |Rok produkcji=1981 | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=PKW-Lxd2-10 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Chorzów | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
+ | |Kolej=Parkowa Kolej Wąskotorowa w Parku Śląskim w Chorzowie | ||
+ | |Użytkownik=Eurolok | ||
+ | |Właściciel=Eurolok | ||
+ | |Opis=Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. | ||
+ | |||
+ | Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. | ||
+ | W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i jest sprawna. | ||
+ | |||
+ | Dnia 17 czerwca 2014 lokomotywa została przetransportowana z Rud Raciborskich na Kolej Torową w Parku Śląskim w Chorzowie, gdzie jest eksploatowana przez firmę "Przewoźnik Kolejowy Eurolok Jarosław Łuszcz" (operatora w/w kolei) do prowadzenia pociągów pasażerskich. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HP-Lxd2-10|1981|2014}}{{Lw oznaczenie|PKW-Lxd2-10|2014|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Pokój|1981|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|2014}}{{Lw stacjonowanie|Chorzów|2014|nadal}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] |
Wersja z 15:59, 14 cze 2017
<<< L45H
L45H 24327
Stan: sprawna
Rok produkcji
1981
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
PKW-Lxd2-10
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Chorzów
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Parkowa Kolej Wąskotorowa w Parku Śląskim w Chorzowie
Użytkownik
Eurolok
Właściciel
Eurolok
Stacjonowanie
Huta Pokój | 1981 | - | 2012 |
Rudy | 2012 | - | 2014 |
Chorzów | 2014 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
HP-Lxd2-10 | 1981 | - | 2014 |
PKW-Lxd2-10 | 2014 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag. Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich. W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i jest sprawna. Dnia 17 czerwca 2014 lokomotywa została przetransportowana z Rud Raciborskich na Kolej Torową w Parku Śląskim w Chorzowie, gdzie jest eksploatowana przez firmę "Przewoźnik Kolejowy Eurolok Jarosław Łuszcz" (operatora w/w kolei) do prowadzenia pociągów pasażerskich.
Galeria
Źródła
L45H 24327 | |
Rok produkcji | 1981 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | PKW-Lxd2-11 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Kolej Torowa w Parku Śląskim w Chorzowie |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1981
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Huta Pokój | 1981-2012 [1] |
Rudy | 01.2012.01 - 17.06.2014 |
Kolej Torowa w Parku Śląskim w Chorzowie | od 17.06.2014[2]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
HP-Lxd2-11 | 1981 |
PKW-Lxd2-11 | 2014
|
' |
Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych niegdyś na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela - została nim firma Stalmag.
Ze względu na decyzję o likwidacji wielkiego pieca w Hucie Pokój oraz pozostałej części przemysłowej kolei wąskotorowej, w styczniu 2012 roku firma Stalmag sprzedała lokomotywę. 31 stycznia 2012 została ona przetransportowana na stację w Rudach Raciborskich.
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i jest sprawna.
Dnia 17 czerwca 2014 lokomotywa została przetransportowana z Rud Raciborskich na Kolej Torową w Parku Śląskim w Chorzowie, gdzie jest eksploatowana przez firmę "Przewoźnik Kolejowy Eurolok Jarosław Łuszcz" (operatora w/w kolei) do prowadzenia pociągów pasażerskich.