Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uaktualnienie infoboksu (typ silnika)) |
m (drobne redakcyjne) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
|numer_seryjny_pojazdu = 20567 | |numer_seryjny_pojazdu = 20567 | ||
− | |grafika = | + | |grafika = [[Plik:Lxd2-352-karb.jpg|290px]] |
|rok_produkcji = 1967 | |rok_produkcji = 1967 | ||
|stan = sprawny | |stan = sprawny | ||
Linia 66: | Linia 66: | ||
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (niebył on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. <br> | W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (niebył on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. <br> | ||
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. | Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. | ||
− | + | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
==Przypisy== | ==Przypisy== | ||
<references/> | <references/> |
Wersja z 01:38, 3 paź 2011
L45H 20567 | |
Rok produkcji | 1967 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-352 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1968 - 1990 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 1990[1]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-352 | 1968 [2]
|
' |
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce.
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (niebył on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372.
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana