Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (drobne techniczne) |
(aktualizacja danych) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|typ_silnika = Maybach | |typ_silnika = Maybach | ||
|1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | ||
− | |2_rozstaw = | + | |2_rozstaw = 785 mm |
− | |2_rozstaw_rok = | + | |2_rozstaw_rok = 2011 |
|3_rozstaw = | |3_rozstaw = | ||
|3_rozstaw_rok = | |3_rozstaw_rok = |
Wersja z 18:52, 27 gru 2011
L45H 23115 | |
Rok produkcji | 1976 |
Stan | odstawiony
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-372' |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1976 |
785 mm | 2011
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] | 1976 - 2010 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 2010
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-322 | 1976 |
Lxd2-372' [2] | 2010
|
' |
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Źródło: rejestr taboru SGKW
- ↑ Stan na 6.10.2011