Tabor:Lw-00227: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(dodanie grafiki)
(rudy)
Linia 8: Linia 8:
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =
 
  |obecne_oznaczenie        = HP-[[Lxd2]]-11
 
  |obecne_oznaczenie        = HP-[[Lxd2]]-11
  |obecne_stacjonowanie    = [[Huta Pokój]]
+
  |obecne_stacjonowanie    = [[Rudy]]
 
  |typ_silnika              = Henschel
 
  |typ_silnika              = Henschel
 
  |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
 
  |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
Linia 20: Linia 20:
 
  |5_rozstaw_rok            =
 
  |5_rozstaw_rok            =
 
  |1_stacjonowanie          = Huta Pokój  
 
  |1_stacjonowanie          = Huta Pokój  
  |1_okres_stacjonowania    = od 1981 <ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref>
+
  |1_okres_stacjonowania    = 1981-2012 <ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref>
  |2_stacjonowanie          =  
+
  |2_stacjonowanie          = Rudy
  |2_okres_stacjonowania    =  
+
  |2_okres_stacjonowania    = od 2012.01
 
  |3_stacjonowanie          =  
 
  |3_stacjonowanie          =  
 
  |3_okres_stacjonowania    =  
 
  |3_okres_stacjonowania    =  

Wersja z 22:38, 31 sty 2012

L45H 24327
Lxd2-hp-11-08-1.jpg
Rok produkcji 1981
Stan sprawny


Obecne oznaczenie HP-Lxd2-11
Miejsce obecnego stacjonowania Rudy
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1981



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Huta Pokój 1981-2012 [1]
Rudy od 2012.01





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
HP-Lxd2-11 1981





'


Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela. Aktualnie jest nim firma Stalmag.
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna.
Istniejący do dziś fragment kolei wąskotorowej Huty Pokój służy wyłącznie do obsługi wielkiego pieca. A ze względu na to, że nie jest (i nie będzie) eksploatowany, także kolej nie funkcjonuje i najprawdopodobniej pod koniec roku 2011 zostanie zdemontowana.
Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego.

Lxd2-hp-11-08.jpg






Szablon:Powrót

Przypisy