Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami
| Linia 2: | Linia 2: | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
|numer_seryjny_pojazdu = 24074 | |numer_seryjny_pojazdu = 24074 | ||
| − | |grafika = | + | |grafika = [[Plik:31bm3.jpg|290px]] |
|rok_produkcji = 1980 | |rok_produkcji = 1980 | ||
|stan = złom | |stan = złom | ||
Wersja z 13:51, 23 lut 2012
| L45H 24074 | |
| Rok produkcji | 1980 |
| Stan | złom |
| Rok złomowania | luty 2011 |
| Obecne oznaczenie | Lxd2-372 |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1980
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Maciejkowice | 1980 - 1989 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 - 2011[1][2]
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-372 | 1980
|
| ' | |
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność.
W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona.
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352.
W roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Dane SGKW