Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nagłówek tabeli) |
m |
||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum | + | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum [http://750mm.pl 750mm.pl] na podstawie stron i informacji od operatorów. |
{| class="wikitable sortable" | {| class="wikitable sortable" | ||
|- | |- | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
− | ! colspan= | + | ! colspan=5 | km czynnych w roku |
+ | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
|- | |- | ||
+ | ! 2014 | ||
+ | ! 2015 | ||
! 2016 | ! 2016 | ||
− | ! | + | ! 2017 |
− | ! | + | ! 2018 |
− | |- | + | |
− | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | + | |- |
− | | 46 | + | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] |
− | | 46 | + | | 46 |
− | | 46 | + | | 46 |
− | |- | + | | 46 |
− | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | + | | 46 |
− | | 41 | + | | 46 |
− | | 41 | + | | bez zmian |
− | | 41 | + | |- |
− | |- | + | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] |
− | | [[ | + | | 41 |
− | | | + | | 41 |
− | | | + | | 41 |
− | | | + | | 41 |
− | |- | + | | 41 |
− | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | + | | bez zmian |
− | | 30 | + | |- |
− | | 30 | + | |
− | | 30 | + | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] |
− | |- | + | | 36 |
− | | [[ | + | | 32 |
− | | | + | | 30 |
− | | | + | | 32 |
− | | | + | | 32 |
− | |- | + | | bez zmian |
− | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | + | |- |
− | | 21 | + | |
− | | 21 | + | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] |
− | | 21 | + | | 30 |
− | |- | + | | 30 |
− | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | + | | 30 |
− | | 21 | + | | 33 |
− | | 21 | + | | 30 |
− | | 21 | + | | -10% |
− | |- | + | |- |
− | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | + | |
− | | 21 | + | |
− | | 21 | + | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] |
− | | 21 | + | | 49 |
− | |- | + | | 49 |
− | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | + | | 7 |
− | | 20 | + | | 7 |
− | | 20 | + | | 26 |
− | | 20 | + | | +271% |
− | |- | + | |- |
− | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | + | |
− | | 18 | + | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] |
− | | 18 | + | | 21 |
− | | 18 | + | | 21 |
− | |- | + | | 21 |
− | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | + | | 21 |
− | | 15 | + | | 21 |
− | | 15 | + | | bez zmian |
− | | 15 | + | |- |
− | |- | + | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] |
− | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | + | | 21 |
− | | 15 | + | | 21 |
− | | 15 | + | | 21 |
− | | 15 | + | | 21 |
+ | | 21 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | 20 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | 18 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | 15 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | ||
+ | | 14 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 14 | ||
+ | | 14 | ||
+ | | 14 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | 13 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 12 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | 11 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | 10 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |||
+ | |- | ||
+ | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | +17% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | ||
+ | | 29 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 34 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | -71% | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 12 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | 5 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Maltanka]] | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | 4 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 25 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | |- | ||
+ | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 2 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | 0 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | + | ||
− | + | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | |
− | + | | 0 | |
− | + | | 4 | |
− | + | | 0 | |
− | | [[ | + | | 0 |
− | | | + | | 0 |
− | | | + | | bez zmian |
− | | | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] |
− | + | | 33 | |
− | + | | 33 | |
− | + | | 0 | |
− | + | | 0 | |
− | + | | 0 | |
− | | | + | | bez zmian |
− | | | + | |
− | | | + | |- class="sortbottom” |
− | | | + | | RAZEM |
− | | | + | | 509 |
− | + | | 474 | |
− | | | + | | 407 |
− | + | | 397 | |
− | |- | + | | 398 |
− | | | + | |
− | | | + | | +0,3% |
− | | | + | |- } |
− | | | ||
− | | | ||
− | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | 0 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |- } |
Wersja z 15:30, 31 gru 2018
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.
kolej | km czynnych w roku | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | ||
Przeworska Kolej Dojazdowa | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | bez zmian |
Gryficka Kolej Dojazdowa | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | bez zmian |
Żuławska Kolej Dojazdowa | 36 | 32 | 30 | 32 | 32 | bez zmian |
Jędrzejowska Kolej Dojazdowa | 30 | 30 | 30 | 33 | 30 | -10% |
Rogowska Kolej Dojazdowa | 49 | 49 | 7 | 7 | 26 | +271% |
Bieszczadzka Kolej Leśna | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Nałęczowska Kolej Dojazdowa | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
Koszalińska Kolej Wąskotorowa | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | bez zmian |
Sochaczewska Kolej Dojazdowa | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | bez zmian |
Ełcka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Grójecka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
Średzka Kolej Wąskotorowa | 14 | 0 | 14 | 14 | 14 | bez zmian |
Starachowcka Kolej Dojazdowa | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | bez zmian |
Żnińska Kolej Powiatowa | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | bez zmian |
Kolej Leśna Hajnówka | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | bez zmian |
Kolej Leśna Płociczno | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | bez zmian |
Kolejka Wąskotorowa w Rudach | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | +17% |
Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe | 29 | 34 | 34 | 21 | 6 | -71% |
Śmigielska Kolej Dojazdowa | 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | bez zmian |
Maltanka | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
Krośnicka Kolej Parkowa | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Pleszewska Kolej Lokalna | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Kaliska Kolej Dojazdowa | 25 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
Muzeum Kolei Helskich | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | bez zmian |
Chorzowska Kolej Parkowa | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | bez zmian |
Mławska Kolej Dojazdowa | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | 33 | 33 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
RAZEM | 509 | 474 | 407 | 397 | 398 | +0,3% |