Rt 3: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie) |
m (dr tech) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
*Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione pionowo | *Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione pionowo | ||
− | *Dzienny i | + | *Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię pionową |
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik:Rt3-d.jpg| | + | Plik:Rt3-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 3 |
− | Plik:Rt3-n.jpg| | + | Plik:Rt3-n.jpg|Nocny obraz sygnału Rt 3 |
− | Plik:Rt3- | + | Plik:Rt3-s.jpg|Dzienny i *Nocny obraz sygnału Rt 3 |
</gallery> | </gallery> | ||
Wersja z 12:32, 17 kwi 2012
Rt 3 (Pchać z umiarkowaną prędkością) - sygnał nadawany przez tarczę rozrządową oznaczający, że można pchać tabor kolejowy na górkę rozrządową z prędkością nieprzekraczającą 5 km/h, jeżeli regulamin techniczny nie stanowi inaczej.
- Dzienny obraz sygnału: podłużne białe ramię ustawione pionowo na tle czarnej tarczy z białą obwódką
- Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione pionowo
- Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię pionową
Źródło
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)