Lista lokomotyw typu 2WLs40/2WLs50 na tor o prześwicie 785mm: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(test) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
== Lista lokomotyw (niepełna) == | == Lista lokomotyw (niepełna) == | ||
− | {{#ask:[[Lw typ fabryczny::2WLs40]] OR [[Lw typ fabryczny::2WLs50]] [[Lw ostatni rozstaw::785 mm]] | + | {{#ask: [[Category:Zestawienie wąskotorowych pojazdów trakcyjnych]] [[Lw typ fabryczny::~2WLs?0]] [[Lw ostatni rozstaw::785 mm]] |
+ | |?Lw numer seryjny | ||
+ | |?Lw rok produkcji | ||
+ | |?Lw stan | ||
+ | |?Lw ostatni rozstaw | ||
+ | |?Lw ostatni typ silnika | ||
+ | |?Lw ostatnie oznaczenie | ||
+ | |?Lw ostatnie stacjonowanie | ||
+ | |?Lw uwagi | ||
+ | |?Lw numer seryjny | ||
+ | |?Lw strona | ||
+ | |?Lw typ fabryczny | ||
+ | |sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny | ||
+ | |format=template | ||
+ | |template=Lw tabela | ||
+ | |introtemplate=Lw tabela nagłówek | ||
+ | | outrotemplate=Lw tabela stop | ||
+ | |link=all | ||
+ | |headers=show | ||
+ | |searchlabel=… dalsze wyniki | ||
+ | |class=sortable wikitable smwtable | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | {{#ask: [[Category:Zestawienie wąskotorowych pojazdów trakcyjnych]] [[Lw typ fabryczny::2WLs40||2WLs50]] [[Lw ostatni rozstaw::785 mm]] | ||
+ | |?Lw numer seryjny | ||
+ | |?Lw rok produkcji | ||
+ | |?Lw stan | ||
+ | |?Lw ostatni rozstaw | ||
+ | |?Lw ostatni typ silnika | ||
+ | |?Lw ostatnie oznaczenie | ||
+ | |?Lw ostatnie stacjonowanie | ||
+ | |?Lw uwagi | ||
+ | |?Lw numer seryjny | ||
+ | |?Lw strona | ||
+ | |?Lw typ fabryczny | ||
+ | |sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny | ||
+ | |format=template | ||
+ | |template=Lw tabela | ||
+ | |introtemplate=Lw tabela nagłówek | ||
+ | | outrotemplate=Lw tabela stop | ||
+ | |link=all | ||
+ | |headers=show | ||
+ | |searchlabel=… dalsze wyniki | ||
+ | |class=sortable wikitable smwtable | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | {{#ask: [[Category:Zestawienie wąskotorowych pojazdów trakcyjnych]] [[Lw typ fabryczny::2WLs40]] OR [[Lw typ fabryczny::2WLs50]] [[Lw ostatni rozstaw::785 mm]] | ||
|?Lw numer seryjny | |?Lw numer seryjny | ||
|?Lw rok produkcji | |?Lw rok produkcji |
Wersja z 00:26, 11 lis 2019
Lista lokomotyw (niepełna)
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |
Typ / Numer fabryczny | Rok produkcji | Stan | Rozstaw | Typ silnika | Oznaczenie | Stacjonowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2WLs40/238 | 1954 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-238 | Huta "Florian" | |
2WLs40/388 | 1956 | Nieznany | 785 mm | S64L | WLs40-388 | Huta "Florian" | |
2WLs40/603 | 1957 | Złom | 750 mm | Nieznany | 2WLs40-603 | Cukrownia Włostów | |
2WLs40/670 | 1957 | Złom | 785 mm | S64L | WLs40-670 | Kopalnia Węgla Kamiennego "Wieczorek" | |
2WLs40/940 | 1959 | W trakcie remontu | 750 mm | S324HL | WLs40-940 | Rogów Towarowy Wąskotorowy | |
2WLs40/941 | 1959 | Złom | 750 mm | S64L | b/d | Przedszkole Nr 3 - Przeworsk | |
2WLs40/949 | 1959 | Nieznany | 750 mm | S64L | WLs40-949 | Cukrownia Brześć Kujawski | W cukrowni numer zakładowy 2 |
2WLs40/1037 | 1960 | Nieznany | 750 mm | Nieznany | WLs40-1037 | Cukrownia "Zbiersk" | |
2WLs50/1081 | 1960 | Nieznany | 785 mm | Nieznany | WLs50-1081 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs40/1184 | 1961 | Sprawna | 750 mm | Nieznany | WLs40-1184 | Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie | Lokomotywa przeszła remont generalny w styczniu 2017r. |
2WLs40/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | 10 | Rudy | Odstawiona ze względu na pęknięty blok silnika. |
2WLs50/1189 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | PKP 10 | ? | |
2WLs50/1211 | 1961 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1211 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1212 | 1961 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1212 | Montomet" - Piekary Śląskie | Zakład w Piekarach Śl |
2WLs40/1291 | 1961 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | brak | Bytom Karb Wąskotorowy | |
2WLs50/1292 | 1962 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1292 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1293 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1293 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1307 | 1962 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1307 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 8 |
2WLs50/1410 | 1963 | Eksponat | 785 mm | S324HL | 2Wls50 1410 | Stacja Muzeum Czernichów Główny | |
2WLs50/1417 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1417 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1418 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1418 | Zakłady Dolomitowe Bytom | |
2WLs50/1460 | 1963 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1460 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1484 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1484 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1485 | 1963 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1485 | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/1570 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1570 | Huta Baildon | W Hucie "Baildon" numer zakładowy 9 |
2WLs50/1571 | 1964 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1571 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Lipinach | |
2WLs50/1640 | 1964 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1640 | Huta Gliwice | |
2WLs50/1808 | 1966 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1808 | Huta Kościuszko | Możliwe, że lokomotywa należała do typu WLs50 i była na tor o rozstawie 615mm |
2WLs50/1814 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Andoria S324 | b/d | Rudy | Kabina ma drzwi zaadoptowane z Wls75 |
2WLs50/1817 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | S324HL | WLs50-1817 | Rudy | W hucie "Baildon" numer zakładowy 9 ( 9' nadany w miejsce skasowanej WLs50-1570) |
2WLs50/1836 | 1966 | Odstawiona | 785 mm | Nieznany | WLs50-1836 | Rudy | |
2WLs50/1869 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1869 | Zakłady Górniczo-Hutnicze "Orzeł Biały" | |
2WLs50/1870 | 1967 | Złom | 785 mm | S324HL | WLs50-1870 | Zakłady Metalowe "Silesia" zakład w Wełnowcu | |
2WLs50/1871 | 1967 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-1871 | Huta Baildon | W hucie "Baildon" numer zakładowy 10 |
2WLs50/2088 | 1970 | Sprawna | 785 mm | S324HL | 2Wls50-2088 | Rudy | Wg. Pokropińskiego, odbiorcą była KWK Bobrek |
2WLs50/2261 | 1973 | Nieznany | 785 mm | S324HL | WLs50-2261 | Zakłady Mechaniczne "Mystal" w Myszkowie | |
2WLs50/NN | ? | Złom | 785 mm | S324HL | b/d | Elektrownia Miechowice | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs50/NN | Nieznany | Złom | 785 mm | S324HL | Nieznane | Cegielnia "Ruda" | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | b/d | Nieznany | 750 mm | Nieznany | b/d | Cukrownia Opalenica | |
2WLs40/NN | b/d | Złom | 785 mm | S64L | b/d | Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | |
2WLs40/NN | nieznany | Nieznany | 785 mm | Nieznany | NN | Kopalnia Węgla Kamiennego "Siemianowice" | Lokomotywa pracowała na Szybie "Bańgów" przy wywozie kamienia dołowego na hałdę. Tor na hałdę był poprowadzony jako splot trójszynowy 550/785mm |