Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
| Linia 4: | Linia 4: | ||
|- | |- | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
| − | ! colspan= | + | ! colspan=6 | km czynnych w roku |
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
|- | |- | ||
| Linia 12: | Linia 12: | ||
! 2017 | ! 2017 | ||
! 2018 | ! 2018 | ||
| + | ! 2019 | ||
|- | |- | ||
| [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 46 | ||
| 46 | | 46 | ||
| 46 | | 46 | ||
| Linia 23: | Linia 25: | ||
|- | |- | ||
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 41 | ||
| 41 | | 41 | ||
| 41 | | 41 | ||
| Linia 35: | Linia 38: | ||
| 32 | | 32 | ||
| 30 | | 30 | ||
| + | | 32 | ||
| 32 | | 32 | ||
| 32 | | 32 | ||
| Linia 46: | Linia 50: | ||
| 33 | | 33 | ||
| 30 | | 30 | ||
| − | | | + | | 30 |
| + | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| Linia 56: | Linia 61: | ||
| 7 | | 7 | ||
| 26 | | 26 | ||
| − | | | + | | 26 |
| + | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
| + | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| Linia 68: | Linia 75: | ||
|- | |- | ||
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
| + | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| Linia 76: | Linia 84: | ||
|- | |- | ||
| [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
| Linia 84: | Linia 93: | ||
|- | |- | ||
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
| + | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
| Linia 92: | Linia 102: | ||
|- | |- | ||
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
| Linia 100: | Linia 111: | ||
|- | |- | ||
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| Linia 108: | Linia 120: | ||
|- | |- | ||
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
| Linia 121: | Linia 134: | ||
| 14 | | 14 | ||
| 14 | | 14 | ||
| − | | | + | | 14 |
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
| + | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
| Linia 140: | Linia 147: | ||
|- | |- | ||
| [[Kolej Leśna Hajnówka]] | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
| + | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
| Linia 148: | Linia 156: | ||
|- | |- | ||
| [[Kolej Leśna Płociczno]] | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
| + | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
| Linia 154: | Linia 163: | ||
| 10 | | 10 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
| − | + | |- | |
| + | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 8 | ||
| + | | +60% | ||
| + | |- | ||
|- | |- | ||
| [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
| Linia 162: | Linia 180: | ||
| 6 | | 6 | ||
| 7 | | 7 | ||
| − | | | + | | 7 |
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | -46% | ||
|- | |- | ||
| + | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 25 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 100% | ||
| + | |- | ||
| [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | ||
| 29 | | 29 | ||
| Linia 171: | Linia 208: | ||
| 21 | | 21 | ||
| 6 | | 6 | ||
| − | | | + | | 6 |
| + | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| [[Maltanka]] | | [[Maltanka]] | ||
| 4 | | 4 | ||
| Linia 187: | Linia 217: | ||
| 4 | | 4 | ||
| 4 | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | ||
| + | | 33 | ||
| + | | 33 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| 4 | | 4 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
| + | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| Linia 201: | Linia 242: | ||
| 0 | | 0 | ||
| 3 | | 3 | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
| Linia 214: | Linia 248: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| + | |||
| [[Muzeum Kolei Helskich]] | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
| + | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| Linia 229: | Linia 265: | ||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
| + | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
| Linia 237: | Linia 274: | ||
| 0 | | 0 | ||
| 4 | | 4 | ||
| + | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
| Linia 242: | Linia 280: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| − | + | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
|- class="sortbottom” | |- class="sortbottom” | ||
| Linia 257: | Linia 289: | ||
| 397 | | 397 | ||
| 398 | | 398 | ||
| + | | 402 | ||
| − | | +0 | + | | +1,0% |
|- } | |- } | ||
Wersja z 14:37, 3 sty 2020
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.
| kolej | km czynnych w roku | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | ||
| Przeworska Kolej Dojazdowa | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | bez zmian |
| Gryficka Kolej Dojazdowa | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | bez zmian |
| Żuławska Kolej Dojazdowa | 36 | 32 | 30 | 32 | 32 | 32 | bez zmian |
| Jędrzejowska Kolej Dojazdowa | 30 | 30 | 30 | 33 | 30 | 30 | bez zmian |
| Rogowska Kolej Dojazdowa | 49 | 49 | 7 | 7 | 26 | 26 | bez zmian |
| Bieszczadzka Kolej Leśna | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
| Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
| Nałęczowska Kolej Dojazdowa | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
| Koszalińska Kolej Wąskotorowa | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | bez zmian |
| Sochaczewska Kolej Dojazdowa | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | bez zmian |
| Ełcka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
| Grójecka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
| Średzka Kolej Wąskotorowa | 14 | 0 | 14 | 14 | 14 | 14 | bez zmian |
| Żnińska Kolej Powiatowa | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | bez zmian |
| Kolej Leśna Hajnówka | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | bez zmian |
| Kolej Leśna Płociczno | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | bez zmian |
| Śmigielska Kolej Dojazdowa | 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 8 | +60% |
| Kolejka Wąskotorowa w Rudach | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | bez zmian |
| Starachowcka Kolej Dojazdowa | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 7 | -46% |
| Kaliska Kolej Dojazdowa | 25 | 3 | 3 | 3 | 3 | 6 | 100% |
| Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe | 29 | 34 | 34 | 21 | 6 | 6 | bez zmian |
| Maltanka | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
| Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | 33 | 33 | 0 | 0 | 0 | 4 | bez zmian |
| Krośnicka Kolej Parkowa | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
| Pleszewska Kolej Lokalna | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
| Muzeum Kolei Helskich | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | bez zmian |
| Chorzowska Kolej Parkowa | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
| Mławska Kolej Dojazdowa | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
| RAZEM | 509 | 474 | 407 | 397 | 398 | 402 | +1,0% |