Archiwum:Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988): Różnice pomiędzy wersjami
m |
m (→top: clean up) |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Data początkowa=1988 | |Data początkowa=1988 | ||
|Data końcowa=1988 | |Data końcowa=1988 | ||
− | |Sygnatura teczki= | + | |Sygnatura teczki=AT-00054 |
|Słowa kluczowe=rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy | |Słowa kluczowe=rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy | ||
}} | }} | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu. | Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu. | ||
{{clear}} | {{clear}} | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | <hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900> | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | Srjp-1988-dod5-001.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-002.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-003.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-004.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-005.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-006.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-007.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-008.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-009.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-010.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-011.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-012.jpg | |
− | + | Srjp-1988-dod5-013.jpg | |
+ | Srjp-1988-dod5-014.jpg | ||
+ | Srjp-1988-dod5-015.jpg | ||
+ | Srjp-1988-dod5-016.jpg | ||
+ | Srjp-1988-dod5-017.jpg | ||
+ | Srjp-1988-dod5-018.jpg | ||
+ | </hovergallery> | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Rozkłady jazdy, wykazy ostrzeżeń stałych i odległości taryfowych]] |
Aktualna wersja na dzień 15:41, 10 lut 2020
Służbowy rozkład jazdy PKP - dodatek V (1988) | |
---|---|
Tytuł teczki | Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych (1988) |
Data początkowa | 1988 |
Data końcowa | 1988 |
Sygnatura teczki | AT-00054 |
Słowa kluczowe | rozkład jazdy, służbowy rozkład jazdy, dodatek do służbowego rozkładu jazdy, dodatek 5 do służbowego rozkładu jazdy |
Dodatek V do Służbowego Rozkładu Jazdy Pociągów Polskich Kolei Państwowych - Centralnej Dyrekcji Kolei Państwowych ważny od 29 maja 1988 - wydawca: Polskie Koleje Państwowe - Centralna Dyrekcja Kolei Państwowych, Warszawa 1988.
Materiał zeskanował, udostępnił i przesłał na Enkol użytkownik As100.
Tablice do obliczania osiokilometrów podawały oficjalne odległości między punktami eksploatacyjnymi sieci z dokładnością do 1 kilometra. Wykorzystywane były do wyliczeń pracy eksploatacyjnej poprzez przemożenie podanych kilometrów pokonanych przez pociąg przez liczbę znajdujących się w nim osi. Obecnie pracę eksploatacyjną najczęściej podaje się w pociągokilimetrach z dokładnością do 1 metra. Jednostka ta ma większą dokładność pokonanej trasy, nie uwzględnia natomiast długości pociągu.