Tabor:Lw-00638: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(uzupełneinie, źródło) |
m (uzupełnienie) |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Opis=* Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej | |Opis=* Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej | ||
− | * Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref> | + | * Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów i sprzęgów oraz ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref> |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|1965|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|1965|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|2009}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|2009}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|2009}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|2009}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 02:25, 31 maj 2020
<<< WLs75
WLs75 29
Stan: złom
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2009
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cukrownia Nowy Staw | 1965 | - | b/d |
Krośniewice | 2000 | - | 2009 |
Rozstaw
750 mm | 1965 | - | 2009 |
Oznaczenie
nieznane | 1965 | - | 2009 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
- Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów i sprzęgów oraz ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny[1]