Tabor:Lw-00232: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Aktualizacja)
(aktualizacja)
Linia 4: Linia 4:
 
  |grafika                  = [[Plik:Lxd2-374-karb.jpg|290px]]
 
  |grafika                  = [[Plik:Lxd2-374-karb.jpg|290px]]
 
  |rok_produkcji            = 1981
 
  |rok_produkcji            = 1981
  |stan                    = w trakcie naprawy głównej
+
  |stan                    = sprawna
 
  |rok_odstawienia          = prawdopodobnie 1994
 
  |rok_odstawienia          = prawdopodobnie 1994
 
  |rok_złomowania          =
 
  |rok_złomowania          =
Linia 62: Linia 62:
 
}}
 
}}
  
Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994. Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
+
Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
  
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie zostanie poddana naprawie głównej. Zgodnie z umową naprawa ma zostać zakończona najpóźniej 30 lipca 2013. Naprawa została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.  
+
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.  
  
 
[[Plik:Lxd2-374-karb1.jpg|thumb|left|Lxd2-374 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy]]
 
[[Plik:Lxd2-374-karb1.jpg|thumb|left|Lxd2-374 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy]]

Wersja z 22:30, 7 sie 2013

L45H 24332
Lxd2-374-karb.jpg
Rok produkcji 1981
Stan sprawna
Rok odstawienia prawdopodobnie 1994
Obecne oznaczenie Lxd2-374
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1981



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Maciejkowice 1981 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 1994
Bytom Rozbark 1994 - 2009 [1]
Bytom Karb Wąskotorowy od 21.11.2009




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-374 1981





'


Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.

Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.

Lxd2-374 na stacji Bytom Karb Wąskotorowy






Szablon:Powrót

Przypisy