Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (UWAGA! Usunięcie treści (strona pozostała pusta)!) Znacznik: Usunięcie całej zawartości strony |
m (Wycofano edycje użytkownika Debil1 (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Paweł Niemczuk.) Znacznik: Wycofanie zmian |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum [http://750mm.pl 750mm.pl] na podstawie stron i informacji od operatorów. | ||
| + | {| class="wikitable sortable" | ||
| + | |- | ||
| + | ! rowspan=2 | kolej | ||
| + | ! colspan=7 | km czynnych w roku | ||
| + | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
| + | |- | ||
| + | ! 2014 | ||
| + | ! 2015 | ||
| + | ! 2016 | ||
| + | ! 2017 | ||
| + | ! 2018 | ||
| + | ! 2019 | ||
| + | ! 2020 | ||
| + | |||
| + | |- | ||
| + | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 41 | ||
| + | | 41 | ||
| + | | 41 | ||
| + | | 41 | ||
| + | | 41 | ||
| + | | 41 | ||
| + | | 41 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Żuławska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 36 | ||
| + | | 32 | ||
| + | | 30 | ||
| + | | 32 | ||
| + | | 32 | ||
| + | | 32 | ||
| + | | 30 | ||
| + | | -6% | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
| + | | 20 | ||
| + | | 20 | ||
| + | | 20 | ||
| + | | 20 | ||
| + | | 20 | ||
| + | | 20 | ||
| + | | 20 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 18 | ||
| + | | 18 | ||
| + | | 18 | ||
| + | | 18 | ||
| + | | 18 | ||
| + | | 18 | ||
| + | | 18 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | 15 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | ||
| + | | 14 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 14 | ||
| + | | 14 | ||
| + | | 14 | ||
| + | | 14 | ||
| + | | 14 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 12 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
| + | | 11 | ||
| + | | 11 | ||
| + | | 11 | ||
| + | | 11 | ||
| + | | 11 | ||
| + | | 11 | ||
| + | | 11 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
| + | | 10 | ||
| + | | 10 | ||
| + | | 10 | ||
| + | | 10 | ||
| + | | 10 | ||
| + | | 10 | ||
| + | | 10 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 12 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 5 | ||
| + | | 8 | ||
| + | | 8 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 49 | ||
| + | | 49 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | 26 | ||
| + | | 26 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | -73% | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 25 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | 17% | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | ||
| + | | 29 | ||
| + | | 34 | ||
| + | | 34 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | 6 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Maltanka]] | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | ||
| + | | 33 | ||
| + | | 33 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | 3 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |- | ||
| + | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 46 | ||
| + | | 46 | ||
| + | | 46 | ||
| + | | 46 | ||
| + | | 46 | ||
| + | | 46 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | -100% | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 30 | ||
| + | | 30 | ||
| + | | 30 | ||
| + | | 33 | ||
| + | | 30 | ||
| + | | 30 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | -100% | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 21 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | -100% | ||
| + | |- | ||
| + | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 13 | ||
| + | | 7 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | -100% | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 2 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 4 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | 0 | ||
| + | | bez zmian | ||
| + | |- | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |- class="sortbottom” | ||
| + | | RAZEM | ||
| + | | 509 | ||
| + | | 474 | ||
| + | | 407 | ||
| + | | 397 | ||
| + | | 398 | ||
| + | | 402 | ||
| + | | 279 | ||
| + | |||
| + | | -31% | ||
| + | |- } | ||
Wersja z 16:52, 16 kwi 2021
W tabeli wliczone są odcinki polskich kolei wąskotorowych, na których w danym roku odbył się co najmniej jeden ogólnodostępny przejazd pasażerski. Dane zbierane w ciągu roku na forum 750mm.pl na podstawie stron i informacji od operatorów.
| kolej | km czynnych w roku | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | ||
| Gryficka Kolej Dojazdowa | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | 41 | bez zmian |
| Żuławska Kolej Dojazdowa | 36 | 32 | 30 | 32 | 32 | 32 | 30 | -6% |
| Bieszczadzka Kolej Leśna | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
| Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | bez zmian |
| Koszalińska Kolej Wąskotorowa | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | bez zmian |
| Sochaczewska Kolej Dojazdowa | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | 18 | bez zmian |
| Ełcka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
| Grójecka Kolej Dojazdowa | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | 15 | bez zmian |
| Średzka Kolej Wąskotorowa | 14 | 0 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | bez zmian |
| Żnińska Kolej Powiatowa | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | bez zmian |
| Kolej Leśna Hajnówka | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | 11 | bez zmian |
| Kolej Leśna Płociczno | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | bez zmian |
| Śmigielska Kolej Dojazdowa | 12 | 5 | 5 | 5 | 5 | 8 | 8 | bez zmian |
| Rogowska Kolej Dojazdowa | 49 | 49 | 7 | 7 | 26 | 26 | 7 | -73% |
| Kolejka Wąskotorowa w Rudach | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | bez zmian |
| Kaliska Kolej Dojazdowa | 25 | 3 | 3 | 3 | 3 | 6 | 7 | 17% |
| Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe | 29 | 34 | 34 | 21 | 6 | 6 | 6 | bez zmian |
| Maltanka | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | bez zmian |
| Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa | 33 | 33 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | bez zmian |
| Krośnicka Kolej Parkowa | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
| Pleszewska Kolej Lokalna | 0 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | bez zmian |
| Muzeum Kolei Helskich | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | bez zmian |
| Przeworska Kolej Dojazdowa | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 46 | 0 | -100% |
| Jędrzejowska Kolej Dojazdowa | 30 | 30 | 30 | 33 | 30 | 30 | 0 | -100% |
| Nałęczowska Kolej Dojazdowa | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 21 | 0 | -100% |
| Starachowcka Kolej Dojazdowa | 13 | 13 | 13 | 13 | 13 | 7 | 0 | -100% |
| Chorzowska Kolej Parkowa | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
| Mławska Kolej Dojazdowa | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | bez zmian |
| RAZEM | 509 | 474 | 407 | 397 | 398 | 402 | 279 | -31% |