Tabor:Lw-00386: Różnice pomiędzy wersjami
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
|||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Producent=Fablok | ||
|Typ=WLs150 | |Typ=WLs150 | ||
|Numer=7616 | |Numer=7616 | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
− | |||
− | |||
|Rok odstawienia=1992 | |Rok odstawienia=1992 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs 150 |
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
+ | |Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | |Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | ||
− | | | + | |Uwagi=Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi. |
− | | | + | |Opis=Pierwotnie podczas pobytu w Majdanie na kabinie maszynisty numer WLs 150 / 7616 i imię "Małgosia" oraz biało-czerwone czołownice. Po odmalowaniu między końcem 2014 a 2018 (prawdopodobnie 2015) zamalowano imię i numer i pozostawiono samo "WLs 150". W 2021 numer WLs 150 /7616, zachowano biało-czerwone czołownice |
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Ostrowite|1967|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs 150 / 7616|1967|2014}}{{Lw oznaczenie|WLs 150|2015|bd}}{{Lw oznaczenie|WLs 150 / 7616|bd|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=DSC04217am.JPG |
− | + | |Opis grafiki=2009 rok. | |
− | + | |Foto1=Majdan_skansen_Wls_DSC02080.JPG | |
− | + | |Opis1=2014 rok (pierwsza z prawej) | |
− | + | |Foto2=File:Wls150 Majdan 2018.jpg | |
− | + | |Opis2=2018 rok, jako Wls 150. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 07:06, 28 mar 2023
<<< WLs150
WLs150 7616
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1967
Producent
Fablok
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
1992
Aktualne oznaczenie
WLs 150
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola DSR150
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
Cukrownia Ostrowite | 1967 | - | 1998 |
Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs 150 / 7616 | 1967 | - | 2014 |
WLs 150 | 2015 | - | bd |
WLs 150 / 7616 | bd | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Biało-czerwone czołownice, poprzednio imię "Małgosia". Czołownice z szerokimi belkami sprzęgowymi.
Szczegółowy opis i uwagi
Pierwotnie podczas pobytu w Majdanie na kabinie maszynisty numer WLs 150 / 7616 i imię "Małgosia" oraz biało-czerwone czołownice. Po odmalowaniu między końcem 2014 a 2018 (prawdopodobnie 2015) zamalowano imię i numer i pozostawiono samo "WLs 150". W 2021 numer WLs 150 /7616, zachowano biało-czerwone czołownice