Tabor:Lw-00573: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
|||
| (Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Stan=Sprawna | ||
| + | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
|Numer=24064 | |Numer=24064 | ||
|Rok produkcji=1980 | |Rok produkcji=1980 | ||
| − | |||
| − | |||
|Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01 | |Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
| − | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
| + | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
| + | |Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | |Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | ||
| − | | | + | |Uwagi=Kolor niebieski, pomarańczowy pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-pomarańczowe. |
| + | |Opis=Kolor niebieski. | ||
| + | * W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2 | ||
| + | * do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny). | ||
| + | * od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "-v-" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte. | ||
| + | * w 2025: pomarańczowy pas z białymi obwódkami, tworzący "-v-" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-pomarańczowe. | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}}{{Lw oznaczenie|2|1990|1998}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
| − | | | + | |Grafika=DSC08645cm6.JPG |
| − | | | + | |Opis grafiki=08.10.2016 - CWO Lyd2-01 na terenie stacji Majdan. |
| − | | | + | |Foto1=DSC01915am.JPG |
| − | | | + | |Opis1=05.05.2012 - CWO Lyd2-01 w Cisnej. Pomarańczowy pas, reklama Husqvarny. |
| + | |Foto2=DSC02631am2345.JPG | ||
| + | |Opis2=28.01.2012 - CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie. | ||
| + | |Foto3=DSC02770bm1256.JPG | ||
| + | |Opis3=28.01.2021 - CWO Lyd2-01 z pociągiem Dołżyca - Majdan przejeżdża przez Cisną. | ||
| + | |Foto4=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG | ||
| + | |Opis4=2014 rok, pomarańczowy pas, czarno-białe czołownice. | ||
| + | |Foto5=File:Lyd2-01 BKL IMGP0810.jpg | ||
| + | |Opis5=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice. | ||
| + | |Foto6=Lyd2-01 Majdan DSC02077.JPG | ||
| + | |Opis6=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice. | ||
| + | |Foto7=DSC08641pabm6.JPG | ||
| + | |Opis7=08.10.2016 - CWO Lyd2-01 na terenie stacji Majdan. | ||
| + | |Foto8=File:Lyd2-01 DSC03421.JPG | ||
| + | |Opis8=2018 rok, żółty pas, tworzący "V" na czole, czarno-żółte czołownice. | ||
}} | }} | ||
| + | * [[Biblioteka:A-04431]] | ||
Aktualna wersja na dzień 20:58, 28 cze 2025
<<< L30H
L30H 24064
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CWO-Lyd2-01
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
| Cukrownia Wożuczyn | 1980 | - | 1990 |
| Cukrownia Przeworsk | 1990 | - | 1998 |
| Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
| CWO-Lyd2-01 | 1980 | - | nadal |
| 2 | 1990 | - | 1998 |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski, pomarańczowy pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-pomarańczowe.
Szczegółowy opis i uwagi
Kolor niebieski.
- W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2
- do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny).
- od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "-v-" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte.
- w 2025: pomarańczowy pas z białymi obwódkami, tworzący "-v-" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-pomarańczowe.
Galeria
Źródła