Tabor:Lw-00638: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza) |
m (uzupełnienie) |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Typ=WLs75 | |Typ=WLs75 | ||
|Numer=29 | |Numer=29 | ||
|Rok produkcji=1965 | |Rok produkcji=1965 | ||
− | |||
|Rok złomowania=2009 | |Rok złomowania=2009 | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Opis=Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej | + | |Opis=* Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej |
+ | * Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów i sprzęgów oraz ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|1965|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|2009}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|2009}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|2009}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 02:25, 31 maj 2020
<<< WLs75
WLs75 29
Stan: złom
Rok produkcji
1965
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Rok złomowania
2009
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cukrownia Nowy Staw | 1965 | - | b/d |
Krośniewice | 2000 | - | 2009 |
Rozstaw
750 mm | 1965 | - | 2009 |
Oznaczenie
nieznane | 1965 | - | 2009 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
- Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów i sprzęgów oraz ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny[1]