Tabor:Lw-00646: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza) |
m (uzupełnienie) |
||
| (Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Stan=Złom | ||
|Typ=WLs75 | |Typ=WLs75 | ||
|Numer=42 | |Numer=42 | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
| − | |||
|Rok złomowania=2009 | |Rok złomowania=2009 | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
| − | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
| − | |Opis=Lokomotywa złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej | + | |Opis=* Lokomotywa złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej |
| + | * Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów, ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny oraz zdemontowanymi sprzęgami<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref> | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1967|2009}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2009}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2009}} | ||
| − | |||
| − | |||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 02:24, 31 maj 2020
<<< WLs75
WLs75 42
Stan: złom
Rok produkcji
1967
Stan
Złom
Rok złomowania
2009
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
| Cukrownia Nowy Staw | b/d | - | b/d |
| Krośniewice | 2000 | - | 2009 |
Rozstaw
| 750 mm | 1967 | - | 2009 |
Oznaczenie
| nieznane | 1967 | - | 2009 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Lokomotywa złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
- Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów, ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny oraz zdemontowanymi sprzęgami[1]