Tabor:Lw-00646: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza) |
m (uzupełnienie) |
||
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Złom | ||
|Typ=WLs75 | |Typ=WLs75 | ||
|Numer=42 | |Numer=42 | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
− | |||
|Rok złomowania=2009 | |Rok złomowania=2009 | ||
|Ostatnie oznaczenie=nieznane | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
− | |Opis=Lokomotywa złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej | + | |Opis=* Lokomotywa złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej |
+ | * Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów, ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny oraz zdemontowanymi sprzęgami<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1967|2009}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2009}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|2009}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 02:24, 31 maj 2020
<<< WLs75
WLs75 42
Stan: złom
Rok produkcji
1967
Stan
Złom
Rok złomowania
2009
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cukrownia Nowy Staw | b/d | - | b/d |
Krośniewice | 2000 | - | 2009 |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | 2009 |
Oznaczenie
nieznane | 1967 | - | 2009 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Lokomotywa złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
- Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów, ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny oraz zdemontowanymi sprzęgami[1]