Tabor:Lw-00192: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "|Rok produkcji" na "|Producent=FAUR |Rok produkcji") |
(zdjęcia i drobne) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Nieznany | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
− | |Numer= | + | |Numer=23125 |
− | |||
|Rok produkcji=1976 | |Rok produkcji=1976 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=L45H-069 | |Ostatnie oznaczenie=L45H-069 | ||
|Ostatni rozstaw=760 mm | |Ostatni rozstaw=760 mm | ||
− | |||
|Ostatni typ silnika=nieznany | |Ostatni typ silnika=nieznany | ||
− | |Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a | + | |Ostatnie stacjonowanie=Crişcior (Rumunia) |
+ | |Ostatni kraj=Rumunia | ||
+ | |Uwagi=Bordowa | ||
+ | |Opis=Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara<ref>{{cytuj stronę | url = https://thenarrowgaugerailwayofhunedoara.wordpress.com/history/| tytuł = The Narrow Gauge Railway of Hunedoara| data dostępu = 2017-06-06| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23126 może być błędny. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Crişcior (Rumunia)|2009|b/d}}{{Lw stacjonowanie|CFI Hunedoara|1976|2009}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|L45H-070|1976|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|760 mm|1976|b/d}} | ||
− | | | + | |Grafika=Loc retisoara.jpg |
− | | | + | |Opis grafiki=2003 |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 15:24, 22 sie 2021
<<< L45H
L45H 23125
Stan: nieznany
Rok produkcji
1976
Producent
FAUR
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
L45H-069
Aktualny rozstaw
760 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Crişcior (Rumunia)
Kraj stacjonowania
Rumunia
Aktualny typ silnika
nieznany
Stacjonowanie
Crişcior (Rumunia) | 2009 | - | b/d |
CFI Hunedoara | 1976 | - | 2009 |
Rozstaw
760 mm | 1976 | - | b/d |
Oznaczenie
L45H-070 | 1976 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Bordowa
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa była eksploatowana na przemysłowej kolei wąskotorowej (Calea Ferată Minieră Ardeleană) w Rumunii obsługującej huty w miejscowościach Govăjdia oraz Hunedoara[1]. Kolej została ostatecznie zlikwidowana w roku 2009, a lokomotywa trafiła do Crişcior. Podawany w niektórych źródłach numer fabryczny 23126 może być błędny.