Archiwum:Regulamin bocznicy kopalni „Nowy Dwór”: Różnice pomiędzy wersjami
m (dr tech) |
(+) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Data końcowa=1966 | |Data końcowa=1966 | ||
|Sygnatura teczki=AT-00023 | |Sygnatura teczki=AT-00023 | ||
− | |Słowa kluczowe=Kopalnia Cynku i Ołowiu "Nowy Dwór", Zakłady Górniczo-Hutnicze im. Ludwika Waryńskiego, Bytom, Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, bocznica, plan bocznicy, regulamin bocznicy | + | |Słowa kluczowe=Kopalnia Cynku i Ołowiu "Nowy Dwór", Zakłady Górniczo-Hutnicze im. Ludwika Waryńskiego, Bytom, Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, bocznica, plan bocznicy, regulamin bocznicy, Piekary Śląskie Wąskotorowe, Wapiennik |
}} | }} | ||
[[Plik:Nowy-dwor-miniatura.jpg|right|thumb]] | [[Plik:Nowy-dwor-miniatura.jpg|right|thumb]] |
Aktualna wersja na dzień 10:24, 26 kwi 2019
Regulamin bocznicy kopalni „Nowy Dwór” | |
---|---|
Tytuł teczki | Regulamin techniczny pracy transportu kolejowego na bocznicy wąskotorowej o prześwicie 785 mm Zakładów Górniczych im. L. Waryńskiego w Piekarach Śląskich — Wydział Nowy Dwór, Bytom III |
Data początkowa | 1966 |
Data końcowa | 1966 |
Sygnatura teczki | AT-00023 |
Słowa kluczowe | Kopalnia Cynku i Ołowiu "Nowy Dwór", Zakłady Górniczo-Hutnicze im. Ludwika Waryńskiego, Bytom, Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, bocznica, plan bocznicy, regulamin bocznicy, Piekary Śląskie Wąskotorowe, Wapiennik |
Regulamin techniczny pracy transportu kolejowego na bocznicy wąskotorowej o prześwicie 785 mm Zakładów Górniczych im. L. Waryńskiego w Piekarach Śląskich — Wydział Nowy Dwór, Bytom III — dokument składa się z dwóch części: regulaminu opisującego szczegółowo funkcjonowanie bocznicy (a właściwie — niewielkiej kolei zakładowej) oraz schematu bocznicy. Dokument został zatwierdzony 5 stycznia 1967, plan, z kolei (co wynika z sygnatury na jego odwrocie — nie widać jej na skanie) naświetlono w naświetlarni ZG im. Ludwika Waryńskiego w roku 1966 (bliższych danych brak). Autorzy regulaminu, jak i nazwisko kreślarza, który sporządził schemat bocznicy nie są znane. Materiał pochodzi z archiwum Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu, a zeskanował go i udostępnił Paweł Niemczuk.
Zapraszamy też do lektury osobnego artykułu prezentującego zarys historii kopalni „Nowy Dwór”: