Archiwum:Schemat sieci GKW 1948: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:Archiwum - plany i mapy using HotCat) |
m (removed Category:Archiwum - plany i mapy; added Category:Pozostałe dokumenty using HotCat) |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Teczka w archiwum | ||
+ | |Tytuł teczki=Schemat sieci Górnośląskich Kolei Wąskotorowych z roku 1948 | ||
+ | |Data początkowa=1948 | ||
+ | |Data końcowa=1948 | ||
+ | |Sygnatura teczki=AT-00010 | ||
+ | |Słowa kluczowe=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, schemat sieci | ||
+ | }} | ||
Dokument zatytułowany ''Sieć kolei wąskotorowych D.O.K.P. Katowice''. Ukazuje on sieć linii Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w roku 1948 oraz istniejące w tamtym czasie bocznice. Zaznaczono także stacje kolejowe, stacje wodne, wagi wagonowe oraz przyporządkowanie poszczególnych fragmentów sieci odpowiednim odcinkom drogowym. | Dokument zatytułowany ''Sieć kolei wąskotorowych D.O.K.P. Katowice''. Ukazuje on sieć linii Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w roku 1948 oraz istniejące w tamtym czasie bocznice. Zaznaczono także stacje kolejowe, stacje wodne, wagi wagonowe oraz przyporządkowanie poszczególnych fragmentów sieci odpowiednim odcinkom drogowym. | ||
Linia 5: | Linia 12: | ||
− | [[Kategoria: | + | [[Kategoria:Pozostałe dokumenty]] |
+ | [[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
[[plik:Siec-gkw-1948.jpg|thumb]] | [[plik:Siec-gkw-1948.jpg|thumb]] |
Aktualna wersja na dzień 22:27, 12 mar 2017
Schemat sieci GKW 1948 | |
---|---|
Tytuł teczki | Schemat sieci Górnośląskich Kolei Wąskotorowych z roku 1948 |
Data początkowa | 1948 |
Data końcowa | 1948 |
Sygnatura teczki | AT-00010 |
Słowa kluczowe | Górnośląskie Koleje Wąskotorowe, schemat sieci |
Dokument zatytułowany Sieć kolei wąskotorowych D.O.K.P. Katowice. Ukazuje on sieć linii Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w roku 1948 oraz istniejące w tamtym czasie bocznice. Zaznaczono także stacje kolejowe, stacje wodne, wagi wagonowe oraz przyporządkowanie poszczególnych fragmentów sieci odpowiednim odcinkom drogowym.
Schemat pochodzi ze zbiorów Pana Macieja Szewczyka, a dostarczył go Pan Marcin Rogoziński. Obu Panom dziękuję za pomoc.