Tabor:Lw-00283: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(plus foto) |
m |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa | ||
+ | |Opis=* Wg informacji zawartych w numerze 1/1991 "Stalowych Szlaków" na początku roku 1991 na tablicy znamionowej zamontowanej na tej lokomotywie widniał numer fabryczny 24511, który to numer w rzeczywistości nosi lokomotywa Lxd2-375 stacjonująca obecnie w Bytomiu Karbiu. Do podmiany tablicy doszło, jak można przypuszczać, podczas naprawy lokomotywy w ZNTK<ref>[[Biblioteka:A-04479]]</ref> | ||
+ | * W 2001 po kilkuletnim postoju naprawiona w Nowym Sączu<ref>[Biblioteka:A-02746]</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1984|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1984|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-252|1983|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-252|1983|nadal}} |
Aktualna wersja na dzień 11:46, 21 kwi 2023
<<< L45H
L45H 24852
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1983
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2008
Aktualne oznaczenie
Lxd2-252
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Sompolno | 1984 | - | 1992 |
Krośniewice | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1983 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-252 | 1983 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Wg informacji zawartych w numerze 1/1991 "Stalowych Szlaków" na początku roku 1991 na tablicy znamionowej zamontowanej na tej lokomotywie widniał numer fabryczny 24511, który to numer w rzeczywistości nosi lokomotywa Lxd2-375 stacjonująca obecnie w Bytomiu Karbiu. Do podmiany tablicy doszło, jak można przypuszczać, podczas naprawy lokomotywy w ZNTK[1]
- W 2001 po kilkuletnim postoju naprawiona w Nowym Sączu[2]
Galeria