Tabor:Lw-01675: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr meryt)
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Sprawna
|Producent=nieznany
+
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs40
 
|Typ=WLs40
 
|Numer=330
 
|Numer=330
|Rok produkcji=1956
+
|Rok produkcji=1955
|Ostatnie oznaczenie=b/d
+
|Ostatnie oznaczenie=Ld1-3
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
|Ostatni typ silnika=b/d
+
|Ostatni typ silnika=S64L
|Ostatnie stacjonowanie=Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu
+
|Ostatnie stacjonowanie=Towarzystwo Wyrzyska Kolejka Powiatowa w Białośliwiu
 +
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=W budce tabliczka z numerem 472
 
|Uwagi=W budce tabliczka z numerem 472
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu|b/d|b/d}}
+
|Opis=W budce w 1998 roku znajdowała się tabliczka z numerem [[Tabor:Lw-03130|472]]<ref>[[Biblioteka:A-02685]]</ref> (być może jest to prawidłowy numer fabryczny lokomotywy).
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu - cegielnia w Rzęśnicy|b/d|2002}}{{Lw stacjonowanie|Towarzystwo Wyrzyska Kolejka Powiatowa w Białośliwiu|2002|obecnie}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-330|b/d|b/d}}{{Lw oznaczenie|Ld1-3||obecnie}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1956|obecnie}}
 
}}
 
}}
 +
* [[Biblioteka:A-02685]]

Aktualna wersja na dzień 06:45, 17 maj 2024


<<< WLs40

WLs40 330

Stan: sprawna

Rok produkcji

1955

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Ld1-3

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Towarzystwo Wyrzyska Kolejka Powiatowa w Białośliwiu

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Zakłady Ceramiki Budowlanej w Złocieńcu - cegielnia w Rzęśnicy b/d - 2002
Towarzystwo Wyrzyska Kolejka Powiatowa w Białośliwiu 2002 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1956 - obecnie

Oznaczenie

WLs40-330 b/d - b/d
Ld1-3 - obecnie

Dodatkowe informacje

W budce tabliczka z numerem 472

Szczegółowy opis i uwagi

W budce w 1998 roku znajdowała się tabliczka z numerem 472[1] (być może jest to prawidłowy numer fabryczny lokomotywy).

Galeria