Tabor:Lw-00444: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (added Category:WLs180 using HotCat) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00444 na Tabor:Lw-00444, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Typ=WLs180 | |
− | + | |Numer=10 | |
− | + | |Rok produkcji=1971 | |
− | + | |Stan=Złom | |
− | + | |Rok złomowania=2001 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs180-10 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=785 mm | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola H6 | |
− | + | |Opis=Według zapisów z "Książki napraw pojazdu trakcyjnego" lokomotywa ta została odstawiona dnia 27 lipca 1995 z uwagi na awarię silnika. | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1971|2001}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs180-10|1971|2001}} | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum"|1971|2001}} | |
− | + | |Foto1=Wls180-10-1.jpg | |
− | + | |Foto2=Wls180-10-2.jpg | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− |
Aktualna wersja na dzień 02:34, 3 kwi 2019
<<< WLs180
WLs180 10
Stan: złom
Rok produkcji
1971
Stan
Złom
Rok złomowania
2001
Ostatnie oznaczenie
WLs180-10
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum"
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola H6
Stacjonowanie
Kopalnia Węgla Kamiennego "Centrum" | 1971 | - | 2001 |
Rozstaw
785 mm | 1971 | - | 2001 |
Oznaczenie
WLs180-10 | 1971 | - | 2001 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według zapisów z "Książki napraw pojazdu trakcyjnego" lokomotywa ta została odstawiona dnia 27 lipca 1995 z uwagi na awarię silnika.