Tabor:Lw-02422: Różnice pomiędzy wersjami
(drobne ulepsz.) |
(ulepszenia) |
||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|Numer=1246 | |Numer=1246 | ||
|Rok produkcji=1962 | |Rok produkcji=1962 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=Brak |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Piskorzyna" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Piskorzyna" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Opis=Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; Wls40, rok 1962 według S. Fedorowicza<ref name=pisk>[[Biblioteka:A-05980|"Świat Kolei" nr 11/2001]]</ref> oraz tabliczki<br><br> | + | |Uwagi=Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż. |
+ | |Opis=Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; Wls40, rok 1962 według S. Fedorowicza<ref name=pisk>[[Biblioteka:A-05980|"Świat Kolei" nr 11/2001]]</ref> oraz tabliczki znamionowej, chociaż na tabliczce silnik S324HL<br><br> | ||
− | Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna<ref name=pisk/>. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy<ref name=wron>wrphoto.eu/details.php?image_id=21406</ref>. W tym czasie malowanie | + | Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna<ref name=pisk/>. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy<ref name=wron>https://wrphoto.eu/details.php?image_id=21406</ref>. W tym czasie malowanie szaroniebieskie z żółtą literą V na tylnej ścianie budki. W 2016 wystawiona w przetargu przez Gminę Wąsosz w stanie niekompletnym do kasacji. |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Piskorzyna"|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Górna Wrończa"}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Piskorzyna"|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Górna Wrończa"}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1246|1962|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1246|1962|b/d}} |
Aktualna wersja na dzień 17:42, 29 mar 2023
<<< WLs40
WLs40 1246
Stan: nieznany
Rok produkcji
1962
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
Brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Piskorzyna"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Piskorzyna" | 1962 | - | b/d |
Cegielnia "Górna Wrończa" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1246 | 1962 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.
Szczegółowy opis i uwagi
Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego[1]; Wls40, rok 1962 według S. Fedorowicza[2] oraz tabliczki znamionowej, chociaż na tabliczce silnik S324HL
Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna[2]. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy[3]. W tym czasie malowanie szaroniebieskie z żółtą literą V na tylnej ścianie budki. W 2016 wystawiona w przetargu przez Gminę Wąsosz w stanie niekompletnym do kasacji.
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 159
- ↑ 2,0 2,1 "Świat Kolei" nr 11/2001
- ↑ https://wrphoto.eu/details.php?image_id=21406