Tabor:Lw-00232: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
m (zamienił w treści „= sprawna” na „= sprawny”) |
||
| Linia 4: | Linia 4: | ||
|grafika = [[Plik:Lxd2-374-karb.jpg|290px]] | |grafika = [[Plik:Lxd2-374-karb.jpg|290px]] | ||
|rok_produkcji = 1981 | |rok_produkcji = 1981 | ||
| − | |stan = | + | |stan = sprawny |
|rok_odstawienia = prawdopodobnie 1994 | |rok_odstawienia = prawdopodobnie 1994 | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
Wersja z 05:21, 9 mar 2016
| L45H 24332 | |
| Rok produkcji | 1981 |
| Stan | sprawny |
| Rok odstawienia | prawdopodobnie 1994 |
| Obecne oznaczenie | Lxd2-374 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1981
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Maciejkowice | 1981 - 1989 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 - 1994 |
| Bytom Rozbark | 1994 - 2009 [1] |
| Bytom Karb Wąskotorowy | od 21.11.2009
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-374 | 1981
|
| ' | |
Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.