Plik:M32-1951-027.jpg: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951. {{Opis_Str_Cz |Str_poprz =26 |Str_nast =28 )
 
m (zamienił w treści „zbior�w” na „zbiorów”)
Linia 7: Linia 7:
 
|RokWydania =1978
 
|RokWydania =1978
 
|Strona =52-53
 
|Strona =52-53
|�r�d�o =Ze zbior�w Pana Krzysztofa Mackosia
+
|�r�d�o =Ze zbiorów Pana Krzysztofa Mackosia
 
}}
 
}}
 
== Licencja ==
 
== Licencja ==
 
{{PD-PKP}}
 
{{PD-PKP}}
 
[[Kategoria:Archiwum - pliki]]
 
[[Kategoria:Archiwum - pliki]]

Wersja z 12:32, 26 gru 2016

M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951.

Poprzednia strona Następna strona 28
Tytuł    
Rok wydania     1978
Numer    
Strona(y)     52-53
Źródło    


Licencja

Public domain Ten plik zawiera treści wytworzone przez przedsiębiorstwo państwowe „Polskie Koleje Państwowe”, przed 18 grudnia 2000 r., kiedy to Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy Rejestrowy wydał postanowienie o wpisie PKP SA do rejestru handlowego (sygnatura akt Ns Rej. H–18567/2000) i tym samym nowopowołane „Polskie Koleje Państwowe SA” przestały być bezpośrednio podległe odpowiedniemu ministerstwu do spraw transportu kolejowego, a zatem jest dokumentem urzędowym zgodnie z art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631) i nie stanowi przedmiotu prawa autorskiego (jest zatem własnością publiczną). Dawne logo PKP

Historia pliku

Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.

Data i czasMiniaturaWymiaryUżytkownikOpis
aktualny03:20, 26 gru 2016Miniatura wersji z 03:20, 26 gru 20161200 × 941 (157 KB)PawBot (dyskusja | edycje)M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951. {{Opis_Str_Cz |Str_poprz =26 |Str_nast =28