1Mw: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(wszyustko od początku ;)) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Spalinowy zespół trakcyjny infobox | {{Spalinowy zespół trakcyjny infobox | ||
| − | |seria_zespołu_spalinowego = | + | |seria_zespołu_spalinowego =1Mw |
|opis_zdjęcia = | |opis_zdjęcia = | ||
|przewoźnik =[[PKP]], [[SKPL]] | |przewoźnik =[[PKP]], [[SKPL]] | ||
| − | |oznaczenie_przewoźnika =MBxd1 | + | |oznaczenie_przewoźnika =MBxd1 201-204 |
| − | |producent = | + | |producent =Konstal, Chorzów |
| − | |lata_budowy = | + | |lata_budowy =1960, 1965-1966 |
| − | |układ_osi = | + | |układ_osi =B'2' |
|układ_członów = | |układ_członów = | ||
| − | |masa_służbowa = | + | |masa_służbowa =1800* kg |
| − | |długość_ze_zderzakami = | + | |długość_ze_zderzakami =15260 mm |
|szerokość =2260 mm | |szerokość =2260 mm | ||
|wysokość =3040 mm | |wysokość =3040 mm | ||
| Linia 15: | Linia 15: | ||
|rozstaw_czopów_skrętu =9000 mm | |rozstaw_czopów_skrętu =9000 mm | ||
|rozstaw_osi_wózka =1400 mm | |rozstaw_osi_wózka =1400 mm | ||
| − | |średnica_kół = | + | |średnica_kół =700 mm |
|rozstaw_szyn =750 mm | |rozstaw_szyn =750 mm | ||
| − | |zapas_paliwa = | + | |zapas_paliwa = |
| − | |typ_silnika = | + | |typ_silnika =Wola DTK 150** |
| − | |producent_silnika = | + | |producent_silnika =PZL-WOLA |
| − | |moc_silnika = | + | |moc_silnika =150 KM |
|rodzaj_przekładni =mechaniczna | |rodzaj_przekładni =mechaniczna | ||
| − | |typ_przekładni =samochodowa | + | |typ_przekładni =samochodowa typu Jelcz*** |
| − | |prędkość_konstrukcyjna = | + | |prędkość_konstrukcyjna =45 km/h |
|nacisk_osi = | |nacisk_osi = | ||
| − | |system_hamulca =Westinghouse | + | |system_hamulca =Westinghouse XR 1 |
| − | |system_ogrzewania =wodne z | + | |system_ogrzewania =wodne z układu chłodzenia silnika |
| − | |liczba_miejsc_siedzących =32 | + | |liczba_miejsc_siedzących =32+4 odchylne |
| − | |liczba_miejsc_ogółem = | + | |liczba_miejsc_ogółem = |
| − | |uwagi =* | + | |uwagi =* Masa własna<br/>** W latach '80 wymieniono na silnik Wola 14H6 o mocy 180KM'<br/>*** W latach '80 wymieniono na skrzynie typu KAMAZ. |
}} | }} | ||
| − | + | 1Mw - typ [[Kolej wąskotorowa|wąskotorowego]] [[wagon spalinowy|wagonu motorowego]], budowanego [[Konstal|Chorzowskiej Wytwórni Konstrukcji Stalowych ''Konstal'']] w Chorzowie w latach 1960 (prototyp) i 1965-1966. | |
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
Wersja z 19:58, 2 lip 2011
| 1Mw | |
| ' | |
| Przewoźnik | PKP, SKPL |
| Oznaczenie przewoźnika | MBxd1 201-204 |
| Producent | Konstal, Chorzów |
| Lata budowy | 1960, 1965-1966 |
| Układ osi | B'2' |
| Masa służbowa | 1800* kg |
| Długość ze zderzakami | 15260 mm |
| Szerokość | 2260 mm |
| Wysokość | 3040 mm |
| Rozstaw osi skrajnych | 10400 mm |
| Rozstaw czopów skrętu | 9000 mm |
| Rozstaw osi wózka | 1400 mm |
| Średnica kół | 700 mm |
| Rozstaw szyn | 750 mm |
| Typ silnika spalinowego | Wola DTK 150** |
| Producent silnika | PZL-WOLA |
| Moc silnika | 150 KM |
| Rodzaj przekładni | mechaniczna |
| Typ przekładni | samochodowa typu Jelcz*** |
| Prędkość konstrukcyjna | 45 km/h |
| System hamulca | Westinghouse XR 1 |
| System ogrzewania | wodne z układu chłodzenia silnika |
| Liczba miejsc siedzących | 32+4 odchylne
|
| * Masa własna ** W latach '80 wymieniono na silnik Wola 14H6 o mocy 180KM' *** W latach '80 wymieniono na skrzynie typu KAMAZ. | |
1Mw - typ wąskotorowego wagonu motorowego, budowanego Chorzowskiej Wytwórni Konstrukcji Stalowych Konstal w Chorzowie w latach 1960 (prototyp) i 1965-1966.