Archiwum:Plan pracy trakcyjnej WMD Maciejkowice: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Mariusz Herchold przeniósł stronę Plan pracy trakcyjnej WMD Maciejkowice na Archiwum:Plan pracy trakcyjnej WMD Maciejkowice, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem) |
m (drobne redakcyjne) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik:Wmd-mc-1975-01.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-01.jpg|Okładka |
− | Plik:Wmd-mc-1975-02.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-02.jpg|Służba V (wersja pierwsza) |
− | Plik:Wmd-mc-1975-03.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-03.jpg|Służba 1 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-04.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-04.jpg|Służba 2 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-05.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-05.jpg|Służba 3 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-06.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-06.jpg|Służba 4 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-07.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-07.jpg|Służba 5 (wersja druga) |
− | Plik:Wmd-mc-1975-08.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-08.jpg|Służba 6 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-09.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-09.jpg|Służba 7 strona 1 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-10.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-10.jpg|Służba 7 strona 2 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-11.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-11.jpg|Służba 8 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-12.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-12.jpg|Służba 9 |
− | Plik:Wmd-mc-1975-13.jpg | + | Plik:Wmd-mc-1975-13.jpg|Służba 10 |
</gallery> | </gallery> | ||
[[Kategoria:Archiwum - rozkłady jazdy i wykazy ostrzeżeń stałych]] | [[Kategoria:Archiwum - rozkłady jazdy i wykazy ostrzeżeń stałych]] | ||
[[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | [[Kategoria:Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] |
Wersja z 14:27, 2 lut 2017
Maszynopis planu pracy trakcyjnej WMD Maciejkowice dołączony był do Służbowego Rozkładu Jazdy GKW z 1975 roku. Biorąc pod uwagę pewne niewielkie rozbieżności, nie ma pewności czy obowiązywał w tym rozkładzie jazdy.
Plan przewidywał 10 służb, w tym 5 dziennych i 5 nocnych. Wskazany na nich czas, będący różnicą między odjazdem pierwszego pociągu i przyjazdem ostatniego, oscylował w granicach 10 godzin (z dwoma wyjątkami). Uwzględniając czas na objęcie i zdanie pojazdu trakcyjnego, były to służby 12-godzinne. Służba 7 nie zmieściła się na jednej stronie, więc na odwrocie kartki są słabo widoczne kolejne jej pociągi.
Załączone skany oryginału z własnej kolekcji wykonał Mariusz Herchold.