Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Dodanie infoboksu "przebieg służby", redakcyjne) |
m (drobne techniczne) |
||
| Linia 2: | Linia 2: | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
|numer_seryjny_pojazdu = 23115 | |numer_seryjny_pojazdu = 23115 | ||
| − | |grafika = [[Plik:Lxd2-322-karb.jpg|290px | + | |grafika = [[Plik:Lxd2-322-karb.jpg|290px]] |
|rok_produkcji = 1976 | |rok_produkcji = 1976 | ||
|stan = odstawiony | |stan = odstawiony | ||
Wersja z 01:13, 7 paź 2011
| L45H 23115 | |
| Rok produkcji | 1976 |
| Stan | odstawiony
|
| Obecne oznaczenie | Lxd2-372' |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1976
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] | 1976 - 2010 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | od 2010
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-322 | 1976 |
| Lxd2-372' [2] | 2010
|
| ' | |
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Źródło: rejestr taboru SGKW
- ↑ Stan na 6.10.2011