Dyskusja użytkownika:Bukowy: Różnice pomiędzy wersjami
(→SM01: nowa sekcja) |
(link) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Na wstępie przyłączam się do powitania Ciebie w Enkol.pl :) | Na wstępie przyłączam się do powitania Ciebie w Enkol.pl :) | ||
− | A teraz taka drobna uwaga dotycząca artykułu o [[SM01]], ale także i o innym taborze - na Enkol.pl przyjęliśmy zasadę, że tytuł artykułu to, o ile to możliwe, typ fabryczny pojazdu (np artykuł o lokomotywach oznaczonych na PKP EP09 jest pod nazwą [[104E]] - czyli jego oznaczeniu fabrycznym). Pozwoli to na wyeliminowanie wielu dwuznaczności występujących w niektórych przypadkach. Właśnie tego typu wieloznaczność ma oznaczenie serii lokomotyw SM01 - były nim oznaczane, jak napisałeś, dwa rodzaje loków. Oba te typy mogą być bez problemu opisane w dwóch rożnych artykułach. Hasło "SM01" wyjaśniało by wtedy co to oznaczenie znaczy (spalinowa lokomotywa manewrowa o przekładni mechanicznej) i odsyłało do obu typów, jakie obejmuje, czyli tak jak ma to miejsce w przypadku np. [[Lyd1]]. W razie jakichś wątpliwości śmiało pytaj aktywnych użytkowników na ich stronie dyskusji lub na stronie dyskusji danego artykułu. Pozdrawiam i życzę sukcesów edytorskich :) [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 20:57, 28 lut 2012 (CET) | + | A teraz taka drobna uwaga dotycząca artykułu o [[SM01]], ale także i o innym taborze - na Enkol.pl przyjęliśmy zasadę, że tytuł artykułu to, o ile to możliwe, typ fabryczny pojazdu (np artykuł o lokomotywach oznaczonych na PKP EP09 jest pod nazwą [[104E]] - czyli jego oznaczeniu fabrycznym). Pozwoli to na wyeliminowanie wielu dwuznaczności występujących w niektórych przypadkach. Właśnie tego typu wieloznaczność ma oznaczenie serii lokomotyw SM01 - były nim oznaczane, jak napisałeś, dwa rodzaje loków. Oba te typy mogą być bez problemu opisane w dwóch rożnych artykułach. Hasło "SM01" wyjaśniało by wtedy co to oznaczenie znaczy (spalinowa lokomotywa manewrowa o przekładni mechanicznej) i odsyłało do obu typów, jakie obejmuje, czyli tak jak ma to miejsce w przypadku np. [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lyd1|Lyd1]]. W razie jakichś wątpliwości śmiało pytaj aktywnych użytkowników na ich stronie dyskusji lub na stronie dyskusji danego artykułu. Pozdrawiam i życzę sukcesów edytorskich :) [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 20:57, 28 lut 2012 (CET) |
Aktualna wersja na dzień 23:15, 25 lut 2013
Witaj w serwisie Enkol.pl! Mamy nadzieję, że włączysz się do prac nad jego rozwojem. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości czy propozycji - nie wahaj się, pisz. Masz dwie możliwości - możesz pisać na portalu społeczności, albo kontaktować się bezpośrednio z którymś z administratorów, np. ze mną lub Jackiem. Pozdrawiam, życzę sukcesów i wielu edycji! Od razu nadaję Ci uprawnienia redaktora, żebyś nie musiał przy każdej edycji rozwiązywać zadań matematycznych :) Pozdrawiam. 01:52, 28 lut 2012 (CET)
SM01[edytuj]
Na wstępie przyłączam się do powitania Ciebie w Enkol.pl :)
A teraz taka drobna uwaga dotycząca artykułu o SM01, ale także i o innym taborze - na Enkol.pl przyjęliśmy zasadę, że tytuł artykułu to, o ile to możliwe, typ fabryczny pojazdu (np artykuł o lokomotywach oznaczonych na PKP EP09 jest pod nazwą 104E - czyli jego oznaczeniu fabrycznym). Pozwoli to na wyeliminowanie wielu dwuznaczności występujących w niektórych przypadkach. Właśnie tego typu wieloznaczność ma oznaczenie serii lokomotyw SM01 - były nim oznaczane, jak napisałeś, dwa rodzaje loków. Oba te typy mogą być bez problemu opisane w dwóch rożnych artykułach. Hasło "SM01" wyjaśniało by wtedy co to oznaczenie znaczy (spalinowa lokomotywa manewrowa o przekładni mechanicznej) i odsyłało do obu typów, jakie obejmuje, czyli tak jak ma to miejsce w przypadku np. Lyd1. W razie jakichś wątpliwości śmiało pytaj aktywnych użytkowników na ich stronie dyskusji lub na stronie dyskusji danego artykułu. Pozdrawiam i życzę sukcesów edytorskich :) Ptr 20:57, 28 lut 2012 (CET)