Osp 2: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie) |
m (dr tech) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''Osp 2''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]] odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością | + | '''Osp 2''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]] odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością'') - sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na [[przejazd kolejowy|przejeździe]], do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością. |
*Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej | *Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik: | + | Plik:Osp2.jpg |
</gallery> | </gallery> | ||
Wersja z 12:26, 17 kwi 2012
Osp 2 (Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się tarcza odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością) - sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością.
- Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej
Źródło
§79 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)