Szablon:Opis Elem Wyd/opis: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(→Zobacz również: upr) |
(→Przykład: przykład z praktyki) |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
<pre> | <pre> | ||
{{Opis_Elem_Wyd | {{Opis_Elem_Wyd | ||
− | |Elem_popr | + | |Elem_popr = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_07.jpg|Orientacyjny profil podłużny projektowanej kolei elektrycznej]] |
− | |Elem_nast | + | |Elem_nast = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_09.jpg|Wykres utraty prędkości na wzniesieniu]] |
− | |Autor | + | |Autor = |
− | |Tytuł | + | |Tytuł = Wykres przyspieszenia rozruchu |
− | |Opis | + | |Opis = Wykres ukazuje przewagę trakcji elektrycznej poprzez wskazanie krótszego czasu potrzebnego na rozpędzanie pociągu |
− | |Pochodzenie | + | |Pochodzenie = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_42.jpg|Strona 42]] z książki [[Archiwum:Kolej_elektryczna_Kraków_–_Zakopane_(1939)|"Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku]] |
− | |Źródło | + | |Źródło = Ze zbiorów [[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacka Fink-Finowickiego]] |
|Licencja = | |Licencja = | ||
}}</pre> | }}</pre> | ||
{{Opis_Elem_Wyd | {{Opis_Elem_Wyd | ||
− | |Elem_popr | + | |Elem_popr = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_07.jpg|Orientacyjny profil podłużny projektowanej kolei elektrycznej]] |
− | |Elem_nast | + | |Elem_nast = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_09.jpg|Wykres utraty prędkości na wzniesieniu]] |
− | |Autor | + | |Autor = |
− | |Tytuł | + | |Tytuł = Wykres przyspieszenia rozruchu |
− | |Opis | + | |Opis = Wykres ukazuje przewagę trakcji elektrycznej poprzez wskazanie krótszego czasu potrzebnego na rozpędzanie pociągu |
− | |Pochodzenie | + | |Pochodzenie = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_42.jpg|Strona 42]] z książki [[Archiwum:Kolej_elektryczna_Kraków_–_Zakopane_(1939)|"Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku]] |
− | |Źródło | + | |Źródło = Ze zbiorów [[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacka Fink-Finowickiego]] |
− | |Licencja = | + | |Licencja = |
}} | }} | ||
− | |||
== Zobacz również == | == Zobacz również == |
Wersja z 19:09, 4 mar 2021
Użycie
Aby wstawić infobox do opisu pliku, wklej poniższy pusty formularz i wypełnij odpowiednie pola stosownymi danymi. Jeżeli nie znasz jakiejś danej, zostaw pole bez wartości.
{{Opis_Elem_Wyd |Elem_popr = <!-- tu wstaw odnośnik do pliku zawierającego poprzedni element, wraz z jego wyszczególnieniem--> |Elem_nast = <!-- tu wstaw odnośnik do pliku zawierającego kolejny element, wraz z jej wyszczególnieniem--> |Autor = <!-- tu wstaw imię i nazwisko autora lub autorów, jeśli autor elementu jest nieznany - pozostaw pole puste--> |Tytuł = <!-- tu wpisz tytuł elementu, np. nazwę wykresu, mapy ...--> |Opis = <!-- tu wpisz zwięzły opis elementu: co przestawia, gdzie został zrobiony itp.--> |Pochodzenie = <!-- tu wstaw odnośnik do pliku zawierającego dany element, np. strona wydawnictwa--> |Źródło = <!-- jeśli sam skanowałeś, to wpisz "Zasoby Enkol.pl", w przeciwnym razie umieść link do źródła--> |Licencja = <!-- tu wpisz oznaczenie licencji (wyjaśnienia poniżej)--> }}
- Pole "Licencja"
- To pole należy wypełnij tylko w wypadku gdy nie możesz odnaleźć pośród dostępnych licencji tej, która jest odpowiednia dla tego pliku. Wpisz wtedy tutaj dokładnie opis zastosowanej licencji. W pozostałych przypadkach skorzystaj z opcji wyboru licencji na stronie przesyłania pliku lub wstaw odpowiedni szablon licencji edytując stronę pliku, a tę rubrykę pozostaw pustą.
Szczegółowe objaśnienia w sprawie zasad stosowania poszczególnych licencji znajdziesz tutaj: Pomoc:Jak wybrać właściwą licencję?
Przykład
{{Opis_Elem_Wyd |Elem_popr = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_07.jpg|Orientacyjny profil podłużny projektowanej kolei elektrycznej]] |Elem_nast = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_Ryc_09.jpg|Wykres utraty prędkości na wzniesieniu]] |Autor = |Tytuł = Wykres przyspieszenia rozruchu |Opis = Wykres ukazuje przewagę trakcji elektrycznej poprzez wskazanie krótszego czasu potrzebnego na rozpędzanie pociągu |Pochodzenie = [[:Plik:Kol_Elektr_KG-Zp_42.jpg|Strona 42]] z książki [[Archiwum:Kolej_elektryczna_Kraków_–_Zakopane_(1939)|"Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku]] |Źródło = Ze zbiorów [[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacka Fink-Finowickiego]] |Licencja = }}
Orientacyjny profil podłużny projektowanej kolei elektrycznej | Poprzedni element | Następny element | Wykres utraty prędkości na wzniesieniu |
---|---|---|---|
Tytuł | Wykres przyspieszenia rozruchu | ||
Opis | Wykres ukazuje przewagę trakcji elektrycznej poprzez wskazanie krótszego czasu potrzebnego na rozpędzanie pociągu | ||
Pochodzenie | Strona 42 z książki "Kolej Elektryczna Kraków-Zakopane" wydanej w 1939 roku | ||
Źródło | Ze zbiorów Jacka Fink-Finowickiego |
Zobacz również
Zostały przygotowane następujące szablony z tej samej grupy opisów dedykowane dla różnych typów plików:
- Opis pliku - szablon ogólny dla plików graficznych - tam gdzie to możliwe, zalecane jest użycie poniższych szablonów dedykowanych
- Opis strony wydawnictwa - dla książek, broszur i innych wydawnictw zwartych
- Opis strony czasopisma - dla czasopism i wydawnictw ciągłych
- Opis elementu wydawnictwa - dla ilustracji, wykresów, rycin i innych elementów, wyodrębnionych z wydawnictwa (książki lub czasopisma)
- Opis zdjęcia z serii zdjęć - dla serii zdjęć przedstawiających np. ten sam obiekt (np. wagon, rozjazd...) w różnych ujęciach
Błędy
Błędy należy zgłaszać na stronie Portal społeczności/techniczne.