Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | {{Lw testowy2 | ||
| + | |Typ=L45H | ||
| + | |Numer=20567 | ||
| + | |Rok produkcji=1967 | ||
| + | |Stan=W trakcie remontu | ||
| + | |Rok odstawienia=2014 | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-352 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Maybach | ||
| + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | ||
| + | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | ||
| + | |Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | ||
| + | |Uwagi=Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 | ||
| + | |Opis=Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. | ||
| + | |Grafika=Lxd2-352-karb.jpg | ||
| + | |Foto1=Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg | ||
| + | |Foto2=DSC02004bm3.JPG | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-352|1968|nadal}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}} | ||
| + | }} | ||
{{Lw testowy1 | {{Lw testowy1 | ||
|typ=L45H | |typ=L45H | ||
Wersja z 00:01, 24 maj 2017
Szablon:Lw testowy2 Szablon:Lw testowy1
| L45H 20567 | |
| Rok produkcji | 1967 |
| Stan | w trakcie remontu
|
| Obecne oznaczenie | Lxd2-352 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1967
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Rudy | 1968 - 1990 |
| Bytom Karb Wąskotorowy | od 1990[1]
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-352 | 1968 [2]
|
| ' | |
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce.
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372.
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.
Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną.
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana